r e k l a m a
Partnerzy portalu
Strona główna>Artykuły>Maszyny i paliwo>Korporacje i rynek>Kramp i John Deere: tu kupisz części do Claas i New Holland
Kramp i John Deere: tu kupisz części do Claas i New Holland
15.02.2021autor: dr Piotr Łuczak
Już niedługo w sieci handlowej John Deere będziesz mógł kupić części do maszyn innych marek. Jest to możliwe dzięki partnerstwie z Kramp.
Celem partnerstwa John Deere i Kramp jest rozszerzenie obsługi posprzedażowej. Dzięki użyciu portalu ExtraParts rolnicy będą mieli dostęp do ponad 350 tys. części przeznaczonych dla maszyn rolniczych marek innych niż John Deere z zakresu produkcji roślinnej, zwierzęcej, leśnej i ogrodniczej a także wyposażenia warsztatów. Uzupełnieniem oferty są niezbędne akcesoria.
W portfolio części oferowanych przez John Deere i Kramp znajdują się wszystkie wiodące marki, takie jak: Case, New Holland, Claas, Deutz, najważniejsze marki pras, innych maszyn czy urządzeń. W przypadku każdych maszyn zapewniony jest błyskawiczny dostęp do części z listy podstawowej, a dostęp do pozostałych sprawdzany jest każdorazowo indywidualnie.
Decyduje dostępność, wiek i wartość sprzętu
Na podjęcie decyzji o zakupie danych części wpływ mają przede wszystkim takie czynniki, jak: dostępność, wiek i wartość sprzętu. Firmie zależy nam na tym, by klienci mogli liczyć na wsparcie dealerów przez cały cykl życia maszyny. Dlatego dostępne są następujące możliwości:
- Po pierwsze są to oryginalne części i akcesoria John Deere wyprodukowane tylko dla John Deere i spełniające wymogi jakościowe, specyfikacyjne i testy na żywotność. Tu regułą jest dostępność części w ciągu 15 lat po wyprodukowaniu, ale też znacznie starszych.
- Po drugie, Reman, czyli części i podzespoły, które wykorzystują części oryginalne i są odbudowywane tak jak w specyfikacji dla nowych.
- Po trzecie części alternatywne, czyli części Vapormatic produkowane przez alternatywne fabryki, ale autoryzowane i dopasowane do maszyn John Deere i są dostępne z przeznaczeniem do maszyn „starszych” u autoryzowanego dealera.
Poszerzenie portfolio części wśród dealerów oznacza dla klientów końcowych istotne korzyści. Przede wszystkim rolnik w jednym miejscu będzie mógł zrealizować zakup części do maszyn ze wszystkich obszarów jego działalności. Lista dostawców części do różnych maszyn może tym samym zostać skrócona do jednego. To z kolei będzie wiązało się z lepszą dostępnością, a co za tym idzie oszczędnością czasu.
r e k l a m a
– Warto też dodać, że pracownicy dealera dysponują szeroką wiedzą techniczną i tym samym są w stanie doradzić klientowi w sprawach innych niż związane z maszynami John Deere. Jeden zaufany doradca znający biznes danego rolnika na pewno budzi większe zaufanie niż kilku w dodatku spotykanych znacznie rzadziej. Chcemy też, by nasi klienci mieli możliwość wyboru poziomu kosztów, z jakimi chcemy się zmierzyć przy naprawie czy eksploatacji maszyn w zależności od wieku i zużycia – mówi Mariusz Zieliński, kierownik wsparcia technicznego klienta w John Deere Polska.
Opr. pł na podst. John Deere
dr Piotr Łuczak
<span style="font-family: Calibri, sans-serif; color: black; font-size: small;" size="2" face="Calibri,sans-serif"><span style="font-size: 14px;"><span id="OLK_SRC_BODY_SECTION"><span style="font-family: Calibri, sans-serif; font-size: small;" size="2"><span style="font-size: 14px;"><span style="font-family: PT Sans, Arial, Helvetica, sans-serif;"><span style="background-color: #efefef;">Były red. nacz. magazynu Profi, Tygodnika Rolniczego i portalu agrarlex.pl, były zastępca red. nacz. top agrar Polska, ekonomista, specjalista w zakresie ekonomiki rolnictwa</span></span></span></span></span></span></span>
Masz pytania?
Zadaj pytanie redakcjir e k l a m a
r e k l a m a
Najważniejsze tematy
r e k l a m a