Kabina i ergonomia
Kabina jest najmniejsza w testowanej grupie (dł. 132, szer. 130 cm). W jej środku jest dużo ciemnoszarych plastików. Wskaźniki na desce rozdzielczej są duże i czytelne, w ich skład wchodzi niewielki wyświetlacz. Wejście do kabiny jest ciasne, a wsiadanie przez uniesioną na wysokość 19,5 cm podłogę nad skrzynią biegów nieco utrudnione. Od tunelu do sufitu pozostaje 123 cm. Jest to odległość mierzona do wywiewów klimatyzacji, które umieszczone są z przodu na górze kabiny. Nad głową pozostaje więcej miejsca. Podłoga kabiny znajduje się na wysokości 76 cm.
Tunel z podwyższoną podłogą nad skrzynią biegów ma szerokość 40 cm, dlatego pozycja w kabinie niekoniecznie jest wygodna. W opcji dostępny jest prosty, pneumatycznie amortyzowany fotel traktorzysty, fotelu dla pasażera nie ma – to minus. W kabinie jest za to kilka miejsc, gdzie można odłożyć różne przedmioty.
Kabina ma stosunkowo szerokie słupki środkowe. Szyb bocznych niestety nie można otwierać. Widoczność do tyłu jest bardzo dobra. Do przodu nieco gorsza, powodem jest niska pozycja na fotelu i szeroka maska. Traktorzysta musi wychylać się do przodu, aby widzieć uniesiony ładowacz, okno dachowe uchylne w tylnej części dostępne jest za dopłatą. Przednią szybę można szeroko otworzyć nawet z zamontowanym ładowaczem. Tylna szyba otwiera się w mniejszym zakresie, dźwignia do jej odbezpieczenia jest krótka.
Elementy obsługowe należą do wyposażenia standardowego, nie ma żadnych trudności z ich obsługą. Większość przełączników znajduje się na prawej konsoli i na słupku środkowym. Wycieraczka szyby przedniej nie ma funkcji pracy przerywanej.