Kabina i ergonomia
Ciągnik MF wywarł na wszystkich członkach zespołu testującego takie samo wrażenie: to poręczny i dobrze wykonany traktor. Wnętrze jest charakterystyczne dla tej marki. Wejście z lewej strony jest bardzo wygodne, schody są starannie zabezpieczone przed zabrudzeniem, uchwyty wygodne, a podłoga w kabinie płaska. Drzwi z prawej strony służą raczej jako wyjście awaryjne. Przed ich otwarciem trzeba rozłożyć schody, a później ponownie je złożyć (od środka można zablokować możliwość otwierania drzwi). Kierownica odchylana jest na mechanizmie sprężynowym, trzeba użyć dźwigni, mały pedał byłby wygodniejszy.
Kabina z sześcioma słupkami jest przestronna (dł. 1,46 m, szer. 1,48 m). Słupki środkowe są przesunięte do tyłu, a tylne do środka kabiny. Otwarte drzwi wystają 68 cm poza obrys kabiny (średnia 59 cm).
Amortyzowany pneumatycznie fotel Grammer zapewnia bardzo wygodną pozycję i można go obracać. Dobry fotel pasażera, który można składać. Jest tutaj dużo miejsca na nogi pasażera, niestety brakuje uchwytów do przytrzymania się ręką i fotel lekko się kołysał. Bardzo dobra widoczność do przodu, zwłaszcza do góry na ładowacz. Szyba przednia zachodzi wysoko do góry, pomiędzy nią a oknem dachowym jest wąski poziomy profil. Krata na dachu chroni traktorzystę, ale nie ogranicza widoczności – tak powinno być. Widoczność do tyłu, a także na boki jest dobra. Jedynie poszerzenia błotników leżą w polu widzenia.
Rozmieszczenie i oznaczenie elementów obsługowych przejrzyste. Na desce rozdzielczej znajduje się wyświetlacz, używając przycisku przechodzi się do kolejnych okien wyświetlania. Podobało nam się wprowadzenie przewodów sterowników maszyn towarzyszących do kabiny, gniazda zasilające i liczne miejsca, gdzie można odłożyć różne przedmioty.
Powietrze z klimatyzacji dostaje się do kabiny przez nawiewy umieszczone od tyłu kabiny aż po przednią szybę – dobre rozwiązanie. Oba okna boczne można otwierać. Poziom hałasu przy mocy maksymalnej 72 dB(A) jest niższy niż średnia w grupie testowanych ciągników [75 dB(A)]. Przy innych obrotach w kabinie wydaje się być głośniej, powodem jest charakterystyczny dźwięk jednostki napędowej.