Kabina i ergonomia
Podobał nam się wygląd i wykonanie. We wnętrzu jest dużo czarnych elementów, nie jest to przyjemne dla oka, ale za to bardzo funkcjonalne.
Kabina, która ma 6 słupków, sprawia wrażenie mniejszej, niż jest w rzeczywistości (dł. 1,40, szer. 1,34 m). Kabina w górnej części jest węższa, co wpływa na mniejszą przestrzeń w tym obszarze. Ma to swoje zalety, zwłaszcza podczas pracy w sadzie lub lesie. Dość szerokie słupki środkowe są pochylone do przodu. Otwarte drzwi wystają 64 cm poza obrys kabiny (średnia dla testowanej grupy 59 cm). Testowany ciągnik wyposażony był w opcjonalny pakiet TracLink.
Wejście do kabiny z lewej strony jest wygodne, można wsiadać także z prawej strony. Kierownica jest odchylana, trzeba użyć dźwigni. Dobry, pneumatycznie amortyzowany fotel nie amortyzuje wstrząsów w poziomie, w testowanej wersji nie było dostępnego w opcji lewego podłokietnika. Fotel pasażera jest funkcjonalny, przestrzeń dla nóg jest wystarczająca dla osób o wzroście 1,80 m.
Szybę przednią i boczne można otwierać. Widoczność do przodu jest dobra. Wąski, poziomy wspornik pomiędzy szybą przednią i oknem dachowym praktycznie nie ogranicza widoczności na ładowacz. Widoczność na boki nieco ograniczają szerokie słupki środkowe. Plusem dla ciągnika są niskie błotniki i przesunięte do środka kabiny słupki tylne.
Większość elementów obsługowych jest wyraźnie oznaczona i dobrze zlokalizowana. Na desce rozdzielczej prezentowane są najważniejsze informacje, tj. obroty silnika i prędkość. Jest kilka schowków, wśród nich jeden chłodzony. Dostępna w wyposażeniu opcjonalnym klimatyzacja okazała się bardzo wydajna. Układ mechanicznej amortyzacji kabiny zapewnia wysoki komfort. Poziom hałasu we wnętrzu kabiny pod pełnym obciążeniem wynosi 77 dB(A), w tym zakresie nie należy do cichych. Bardzo podobał nam się dostępny w opcji pakiet oświetlenia LED, który obejmuje reflektory robocze i światło cofania.