CIECH Sarzyna stawia na sztuczną inteligencję
r e k l a m a
Partnerzy portalu

CIECH Sarzyna stawia na sztuczną inteligencję

14.01.2023autor: Marek Kalinowski

CIECH Sarzyna coraz większy nacisk kładzie nie tylko na rozszerzanie i unowocześnianie swojej oferty produktowej, ale także na udoskonalanie procesu obsługi klienta.

W tym celu ciągle rozwija nowoczesne narzędzia działające w oparciu o AI (Aartificial Intelligence), czyli sztuczną inteligencję. Od ponad roku działa chatbot "Cieszek", a od niedawna także voicebot "Cieszek".

r e k l a m a

Jak działa wirtualne wsparcie w Ciech Sarzyna?

Inteligentny chatbot "Cieszek" dostępny na stronie internetowej spółki od roku, a także uruchomiony w ostatnim czasie i stanowiący istotne wsparcie dla klasycznej infolinii telefonicznej voicebot – asystent głosowy, umożliwiają udzielanie niezbędnych informacji wszystkim zainteresowanym klientom w sposób praktycznie nieprzerwany. Usługi działają całodobowo, przez siedem dni w tygodniu. Są m.in. w stanie odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez klientów pytania, a także poprawiają efektywność i wspierają doskonalenie procesu sprzedaży.

Wdrażanie rozwiązań opartych na AI w procesie obsługi klienta staje się coraz silniejszym trendem. Jest to widoczne w wielu branżach – nie tylko w biznesie agro. Narzędzia działające w tej technologii pozwalają zarówno na istotną automatyzację, jak i przyspieszenie reakcji na zapytania płynące ze strony klientów. Wykorzystanie inteligentnych chatbotów i voicebotów stanowi naturalną odpowiedź na potrzeby klientów.

CIECH Sarzyna jest największym polskim producentem środków ochrony roślin i liderem sprzedaży na rynku herbicydów. Innowacyjne rozwiązania marketingowo-informatyczne wdraża już od kilku lat. Chatbot "Cieszek" opracowany w oparciu o rozwiązania bazujące na AI został uruchomiony w październiku 2021 r. Jak informuje firma – rozwiązanie sprawdza się doskonale i jest bardzo funkcjonalne także w przypadku użytkowników przeglądających stronę internetową spółki za pośrednictwem smartfonów. Ten wirtualny doradca CIECH Sarzyna jest w stanie udzielić wsparcia w zakresie aktualnej oferty produktowej, a także doradzić w kwestii upraw i stosowania poszczególnych produktów. Za pośrednictwem tego chatbota można także uzyskać informacje nt. programu lojalnościowego "Partner Sarzyna".

W jaki sposób skorzystać z pomocy voicebota?

Nowy asystent głosowy został uruchomiony, aby zmaksymalizować korzyści z zastosowania narzędzi AI w procesie obsługi klienta. Ze wsparcia tego voicebota można skorzystać dzwoniąc na numer infolinii: (17) 24 07 111. To bardzo nowoczesne rozwiązanie, a jego fenomen i skuteczność wynikają z wykorzystania w nim technologii tzw. machine learning, czyli uczenia maszynowego.

Stworzone w tej technologii voiceboty w skuteczny sposób realizują procesy obsługowe zarówno w ruchu przychodzącym, jak i wychodzącym. Jest to możliwe za sprawą wykorzystania w nich systemów rozpoznawania mowy ASR i STT. System ASR przekształca mowę na tekst, który następnie trafia do silnika przetwarzania języka. W kolejnym kroku dzięki STT wygenerowana zostaje odpowiedź, która jest zamieniana na głos.

Stworzony w tej technologii asystent głosowy stanowi doskonałą alternatywę dla klasycznej infolinii, a jego najistotniejszą przewagą jest nieograniczona dostępność. W przypadku nietypowych czy bardziej złożonych zapytań, voicebot został zaprojektowany tak, by w razie potrzeby przekierować rozmowę do odpowiednich konsultantów, którzy wciąż pozostają do dyspozycji klientów.

W CIECH Sarzyna stawiamy na nowoczesność oraz innowacje. Dążymy do nowatorskich rozwiązań, nie tylko w kontekście naszych produktów, ale także w pozostałych obszarach prowadzonego przez nas biznesu, ze szczególnym naciskiem na obsługę klienta. Stąd też wykorzystanie w procesie komunikacji narzędzi, których działanie zostało oparte na AI, było dla nas oczywistym wyborem – powiedział Sebastian Kostrubała, dyrektor marketingu i obsługi sprzedaży w Grupie CIECH.

Marek Kalinowski za informacją CIECH Sarzyna
fot. pixabay

Artykuł ukazał się w Tygodniku Poradniku Rolniczym 1-2/2023 na str. 27. Jeśli chcesz czytać więcej podobnych artykułów, już dziś wykup dostęp do wszystkich treści na TPR: Zamów prenumeratę.

autor Marek Kalinowski

Marek Kalinowski

Zastępca redaktora naczelnego „Tygodnika Poradnika Rolniczego” i szef działu „Agroporady”

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: medium; font-family: Cambria;">Zastępca redaktora naczelnego „Tygodnika Poradnika Rolniczego” i szef działu „Agroporady”.</p>

przeczytaj inne artykuły tego autora
r e k l a m a
r e k l a m a

Przeczytaj także

Trwa Wielka Loteria od CIECH Sarzyna. Weź w niej udział

Pierwszego marca ruszyła coroczna loteria dla rolników, organizowana przez spółkę CIECH Sarzyna. W puli jest ponad 1100 nagród, w tym samochód klasy premium – Porsche Macan.

czytaj więcej

Google wchodzi w rolnictwo i wypuszcza roboty w pole. Mają ograniczyć koszty rolnikom

Punktowy oprysk na pojedyncze rośliny, a co za tym idzie ograniczenie kosztów na środki ochrony roślin. Do tego szybkie prognozowanie wielkości plonu. Takie cuda rolnikom ma oferować łazik Mineral. Jego twórcą jest firma należąca do grupy Google. Jak dokładnie działa robot polowy od Google'a?

czytaj więcej

Jak przechowywać środki ochrony roślin?

Środki ochrony roślin są podatne na wpływ niskich temperatur, dlatego warto pamiętać o tym, by zabezpieczyć je przed rozpoczynającą się zimą. Podstawowe przepisy dotyczące prawidłowego magazynowania są określone wytycznymi prawnymi. Czy wszyscy o nich pamiętają?

czytaj więcej

Najważniejsze tematy

r e k l a m a
Pytania i regulaminy
Kategorie
Produkty Agrarsklep
Przydatne linki
Social Media

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)