#Kupuj świadomie. Celebryci wspierają polskich rolników
r e k l a m a
Partnerzy portalu

#Kupuj świadomie. Celebryci wspierają polskich rolników

29.04.2020autor: Kamila Szałaj

Znani muzycy: Zenek Martyniuk, Radosław Liszewski i Krzysztof Cugowski postanowili wesprzeć kampanię #Kupuj świadomie #Produkt polski, którą realizuje ministerstwo rolnictwa i KOWR. W mediach społecznościowych zachęcają do zakupów żywności wytworzonych z rodzimych surowców. Nam udało się ustalić, że lista celebrytów i sportowców, którzy wezmą udział w akcji jest dużo dłuższa. I co  najważniejsze, zrobią to za darmo.

Od kilku tygodni trwa kampania #Kupuj świadomie #Produkt polski. Ma ona zachęcić konsumentów do kupowania polskiej żywności, a tym samym wspierania polskich rolników.

W tę akcję włączyli się polscy muzycy: Zenek Martyniuk, Radosław Liszewski z zespołu Weekend i Krzysztof Cugowski. Na filmikach publikowanych w mediach społecznościowych namawiają Polaków do zakupu rodzimych produktów spożywczych.

- Teraz , jak nigdy dotąd potrzeba wzajemnej solidarności i zrozumienia. Czas na patriotyzm konsumencki! Jeżeli idziecie do sklepu, kupujcie polskie produkty – zachęca Zenek Martyniuk w materiale opublikowanym na Facebooku.



Z kolei Radosław Liszewski mówi, że „Kupuj świadomie Produkt polski” to nie tylko hasło, to szczera prawda.

- W tym trudnym okresie, żeby wspierać gospodarkę, musimy wszyscy się połączyć. Dlatego gorąco zachęcam, abyśmy kupowali polskie produkty, wspierali polskich rolników, wspierali polskich producentów. To bardzo ważne, bo polskie jest najlepsze – zaznacza lider zespołu Weekend.



r e k l a m a

Natomiast Krzysztof Cugowski w kilku słowach wyjaśnia, że chodzi o świadome kupowanie polskich produktów żywnościowych.

Będą kolejne filmiki

Akcja już odbiła się szerokim echem wśród polskich internautów. Dlatego Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, który koordynuje te działania, już planuje kolejne filmiki.

- Mogę zdradzić, że będą to nie tylko muzycy, ale także aktorzy i gwiazdy sportu. Liczymy także na włączenie się w akcję producentów żywności – wyjaśnia w rozmowie z nami Marcin Wroński, zastępca dyrektora generalnego KOWR. I zaznacza, że celebryci robią to nieodpłatnie.

- To akcja społeczna. Znane i lubiane osoby chcą w ten sposób pomóc rolnikom w tym trudnym okresie. Filmiki będą zamieszczane nie tylko na profilach facebookowych ministerstwa rolnictwa, KOWR-u czy instytucji rolniczych, ale także na fanpage’ach gwiazd, więc zasięg będzie spory – wyjaśnia Wroński.

ksz

autor Kamila Szałaj

Kamila Szałaj

redaktor w zespole PWR Online

przeczytaj inne artykuły tego autora
r e k l a m a
r e k l a m a

Przeczytaj także

Kupujmy polskie produkty

Konsumenci wybierający w sklepie polskie produkty mleczarskie przyczyniają się do przetrwania polskich gospodarstw rolnych, przetwórców mleka, polskich przedsiębiorców.

czytaj więcej

Prezes KRIR: w sytuacji zagrożenia ludzie wykupują żywność, a nie skarpetki. Dlatego trzeba zadbać o rolnictwo

O tym jaki wpływ na rolnictwo będzie miała pandemia koronawrisua z Wiktorem Szmulewiczem, prezesem Krajowej Rady Izb Rolniczych, rozmawia Paweł Mikos

czytaj więcej
Aktualności

„Piątka dla zwierząt” znów na tapecie. Jakie zmiany się szykują?

Czy w nowym parlamencie wrócą pomysły z „Piątki dla zwierząt”? Takie zapowiedzi słychać już z ust niektórych posłów przyszłej koalicji rządowej. Hodowcy zwierząt przestrzegają przed niszczeniem polskiego rolnictwa i przypominają jak skończyły się poprzednie próby wprowadzenia zakazów...  

czytaj więcej

Najważniejsze tematy

r e k l a m a
Pytania i regulaminy
Kategorie
Produkty Agrarsklep
Przydatne linki
Social Media

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)