Tygodnik Poradnik Rolniczy – z nowym logo i nową pierwszą stroną.
Wraz z numerem 38/2019 „Tygodnik Poradnik Rolniczy” się zmienił, co widać choćby po pierwszej stronie. Staraliśmy się, aby była jeszcze atrakcyjniejsza, żeby nasz Czytelnik od razu skupił się na najważniejszym temacie, jaki przedstawiamy.
Jednak zmiany nie kończą się na okładce. Zmienił się nasz logotyp, a za sprawą naszych Czytelników przyjął właśnie taki układ – bardzo wyraźny napis TPR na zielonym tle.
Od 2013 roku nasz znak rozpoznawczy ewoluował, ale nie ma się co dziwić, skoro chcieliśmy połączyć dwa niezależne niegdyś byty: „Poradnik Rolniczy” i „Tygodnik Rolniczy”. Od ponad 6 lat funkcjonujemy jako „Tygodnik Poradnik Rolniczy”. Sami często skrótowo mówimy na naszą gazetę TPR. Jak się okazało podczas rozmów z rolnikami, również nasi Czytelnicy coraz częściej stosują ten skrótowiec. Dlatego właśnie te trzy litery są tak wyeksponowane.
– Wiadomo, że „Tygodnik” musi mieć zielone logo. W końcu jest „rolniczy”. Najlepiej, żeby był to taki kolor jak zboże w maju. Taki symbol nadziei i wzrostu – powiedział nam jeden z Czytelników podczas tzw. badań fokusowych.