Modele X6 z 4,5 l silnikami
Nowa gama X6.4 P6 Drive Stage V przeznaczona m.in. do prac polowych, zbioru siana, a także zadań, gdzie niezbędny jest ładowacz czołowy. Dzięki nowemu systemowi redukcji emisji spalin, ciągniki są zgodne z normą Stage V.
Modele ciągników X6.413, X6.414 i X6.415, napędzane są 4,5-litrowymi, 16-zaworowymi silnikami FPT NEF 45 o mocy maksymalnej 155 KM. Producent wskazuje na duży rozstaw osi, wynoszący 2560 mm, co zapewnia stabilność i zwrotność. Przekładnia P6-Drive z 6 biegami Power Shift i 4 zakresami oferuje 24/24 przełożenia. Wraz z zakresem pełzającym do dyspozycji jest 40/40 biegów. Ciągniki mają 4 prędkości WOM.
Przedni ładowacz może unieść do 2500 kg, a tylny, sterowany elektronicznie do 7200 kg. Dopuszczalna masa całkowita wynosi 9500 kg. Układ hydrauliczny typu zamkniętego z pompą o wydajności 123 l/min może obsłużyć do 7 zaworów.
Nowe modele z kabiną High Visibility mają panoramiczny dach z homologacją FOPS i szyberdach, który umożliwia naturalną wentylację. Można zdecydować się nawet na 14 reflektorów LED, w tym osiem w dachu. Kabina jest amortyzowana mechanicznie, co w połączeniu z amortyzowaną osią przednią z niezależnymi wahaczami zwiększa komfort jazdy. Jest też wielofunkcyjny joystick i 12-calowy monitor dotykowym. Producent zadbał o wygodę podczas serwisowania, bo nowa maska silnika otwierana jest pod kątem 90 stopni a chłodnice ułożone wachlarzowato.
Model ciągnika X6.4 P6-Drive wyposażony jest w system PSM (Precision Steering Management), który służy do kontroli i zarządzania prowadzeniem satelitarnym. Te rozwiązania współpracują z ISOBUS i systemem McCormick Fleet & Remote Diagnostic Management.