Trasa europejska
European MF eXperience Tour 2022 to kolejna edycja corocznej trasy marek Trelleborg i Massey Ferguson, na którym spotykają się eksperci i przedstawiciele branży rolniczej, a gdzie zobaczyć można nowości obu firm.
Zgodnie z zapowiedziami, trasa ruszyła z Włoch 15 lutego, a następnie uda się do 8 innych krajów europejskich, robiąc 24 przystanki. To już czwarty rok kiedy Trelleborg bierze udział w tym wydarzeniu jako kluczowy partner.
Do Polski wydarzenie dotrze na dwie sesje: pierwszą od 14 do 17 czerwca i drugą od 21 do 24 czerwca.
Bezpośredni kontakt z klientami
– Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego ogólnoeuropejskiego wydarzenia – mówi Roberta D'Agnano, Dyrektor Marketingu EMEA w Trelleborg Wheel Systems – Trasa MF eXperience pozwala nam nawiązać bezpośredni kontakt z naszymi użytkownikami końcowymi, pozwalając nam wsłuchać się w ich potrzeby, dając im jednocześnie wspaniałą okazję do przetestowania naszych opon i zdobycia cennych informacji na temat tego, co najnowsze osiągnięcia technologii oponiarskiej mogą zrobić dla ich działalności.
– Trelleborg jest kluczowym partnerem technicznym, którego warto mieć na trasie – dodaje Jérôme Aubrion, Dyrektor Marketingu EME w Massey Ferguson – Obie nasze firmy skupiają się na oferowaniu rozwiązań, które pomagają profesjonalistom z branży rolniczej rozwijać ich działalność w sposób bardziej efektywny. Naszym celem jest stworzenie prawdziwego doświadczenia dla klienta, gdzie nasi eksperci prezentują proste i niezawodne produkty, technologie i usługi w atrakcyjnej, przyjaznej i otwartej atmosferze.