Starania Waldemara Brosia zwieńczone sukcesem
r e k l a m a
Partnerzy portalu

Starania Waldemara Brosia zwieńczone sukcesem

13.08.2019

Rusza kampania telewizyjna promująca produkty mleczarskie, o którą od ponad roku usilnie zabiegał Waldemar Broś, prezes KZSM.

Utalentowani kucharze zaprezentują mleko i jego przetwory w zupełnie nowych przepisach. Lekarze i dietetycy rozprawią się z mitami na temat produktów mleczarskich, a także przypomną o ich najważniejszych zaletach. Nie zabraknie ciekawostek – choćby wyjaśnienia, dlaczego to tłuste mleko odchudza najskuteczniej. Do sięgania po nabiał zachęci kampania w telewizji śniadaniowej i programach kulinarnych.

r e k l a m a

Promocja mleka i jego przetworów w telewizji śniadaniowej

Działania obejmą przede wszystkim poranne pasmo telewizyjne. Wybór padł na „Pytanie na śniadanie” w TVP 2 –  lidera oglądalności wg badań Nielsen Audience Measurement z 16.07.2019 r. oraz uzupełniająco, „Wstaje dzień” – program śniadaniowy TVP Info. W mediaplanie kampanii znalazł się też popularny program kulinarny „Okrasa łamie przepisy” w TVP 1.

Ekspozycja przetworów mleczarskich na antenie telewizyjnej przybierze szereg interesujących, angażujących widza form. W programach śniadaniowych posłużą do tego przede wszystkim kąciki kulinarne – gotowanie na żywo z wykorzystaniem niestandardowych przepisów, które ukażą dobrze znane przetwory mleczne w nowych, niecodziennych zastosowaniach. Kilkakrotne wejścia pozwolą zaproszonym do studia kucharzom przekazać informacje nt. wartości odżywczych, walorów zdrowotnych, zalet kulinarnych oraz atrakcyjnego smaku tych produktów, tak by w rezultacie zachęcić widza do twórczego, nieszablonowego wykorzystywania ich także we własnej kuchni.

Do wybranych przepisów realizowanych w programie nawiążą uznani eksperci z zakresu medycyny i dietetyki. Przedstawiciele Instytutu Żywności i Żywienia, Instytutu Matki i Dziecka oraz kadry profesorskiej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego osadzą je w kontekście aktualnej wiedzy naukowej.

Eksperci będą promować wiedzę o mleku

Wypowiedzi ekspertów dotyczyć będą m.in. faktów i mitów nt. mleka, znaczenia przetworów mleczarskich dla zdrowia publicznego czy rekomendowanego udziału mleka i jego przetworów w zdrowej, zbilansowanej diecie. Eksperci podejmą także wątki nietolerancji laktozy, zapobiegania osteoporozie oraz suplementacji diety probiotykami i prebiotykami. Rzucą też światło na kwestie praktyczne, które wciąż budzą wątpliwości wielu rodziców, takie jak przechodzenie niemowląt i małych dzieci z mleka modyfikowanego na produkty mleczne czy alergia na białko mleka. Zdradzą, co możemy zyskać dzięki niezwykłym strukturom, jakimi są otoczki kuleczek tłuszczowych i wyjaśnią, dlaczego tłuste mleko… odchudza.

W programie kampanii znalazły się też działania wyjątkowe. Szczególne miejsce zajmuje wśród nich odcinek programu „Okrasa łamie przepisy”, w którym znany i ceniony Karol Okrasa zagości w jednej ze spółdzielni. Mistrz sztuki kucharskiej zaprezentuje widzom kolejne atrakcyjne pomysły na proste i łatwe w przygotowaniu, ale niebanalne dania bazujące na przetworach mleczarskich.

Zaawansowane formy lokowania produktu na antenie telewizyjnej znajdą kontynuację w Internecie. Posłuży do tego m.in. publikacja przepisów wykorzystanych w poszczególnych wątkach kulinarnych oraz promocja w mediach społecznościowych m.in. na Facebooku (m.in. filmy wideo z kucharzami i ekspertami).

Nowa kampania potrwa 4 miesiące – od 7 sierpnia do 15 grudnia 2019 r. Zleceniodawcą jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytutu Matki i Dziecka. Realizację kampanii umożliwiło wsparcie Funduszu Promocji Mleka.

Marcin Ciszewski
Zdjęcie. Unsplash
Śródtytuły i wytłuszczenia pochodzą od redakcji
r e k l a m a
r e k l a m a

Przeczytaj także

Czy 11 odcinków o mleku w Pytaniu na Śniadanie pomoże rolnikom?

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich i TVP wspólnie prowadzą wielką akcję edukacyjną, której celem jest uświadomienie konsumentem walorów smakowych mleka i jego przetworów oraz zalet prozdrowotnych jego spożywania. Jakie efekty przynosi kampania i jak może przełożyć się na polskich rolników? O tym mówi Waldemar Broś, prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich.

czytaj więcej

Z jakimi problemami zmaga się polskie mleczarstwo? Prezes KZSM Waldemar Broś pisze do ministra Ardanowskiego

Poniżej publikujemy list Waldemara Brosia, Prezesa Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich skierowany do ministra rolnictwa, Jana Krzysztofa Ardanowskiego. Zawiera on listę problemów, z jakimi na co dzień musi mierzyć się polskie mleczarstwo.

czytaj więcej

Jakie są punkty krytyczne dla wydajności, zdrowia i rozrodu krów?

Od dłuższego już czasu do naszej redakcji dzwonią Czytelnicy z prośbą o szczegółowe zalecenia dotyczące rozrodu i długowieczności coraz bardziej wydajnych krów. Potwierdza to, że nie lada wyzwaniem dla hodowców jest pokrycie gigantycznego zapotrzebowania pokarmowego zwierząt na wysoką wydajność, które w tej kwestii jest kluczowe.  

czytaj więcej

Najważniejsze tematy

r e k l a m a
Pytania i regulaminy
Kategorie
Produkty Agrarsklep
Przydatne linki
Social Media

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)