r e k l a m a
Partnerzy portalu
Mlekovita dumą polskiej gospodarki
15.08.2019
Mlekovita podsumowała pierwsze półrocze 2019 r. Wyniki finansowe tego roku wyraźnie wskazują na kolejny rekord w osiągniętych przychodach, co w perspektywie całego roku zapowiada najlepszy wynik w ponad 90-letniej historii firmy i potwierdza jej pozycję LIDERA.
– Polska Mlekovita jest największą grupą mleczarską w Europie Środkowo-Wschodniej. Każdego dnia w naszych 20 zakładach produkcyjnych przetwarzamy 8 milionów litrów najlepszego mleka dostarczanego przez 15 000 polskich rolników. Pięć tysięcy wykwalifikowanych pracowników dba o najwyższą jakość produktów wytwarzanych na ponad 170 liniach produkcyjnych. Naszych 1000 mlecznych smakowitości znanych jest nie tylko w polskich domach, ale i w 159 krajach świata. Słowem: Mlekovita to duma polskiej gospodarki – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.
Mlekovita wspiera rozwój Polski i Polaków
– I jako ta duma musi stale podnosić sobie poprzeczkę. Dlatego wyzwania, które podejmowałem i podejmuję podczas kierowania firmą Mlekovita, można opisać za pomocą trzech haseł – naszych ostatnich strategii: pierwsza – lider, druga – codziennie najlepszy, trzecia, obecna – wspieramy rozwój Polski i Polaków. Bo to co jest dobre dla Polski, jest dobre dla Mlekovity. I wzajemnie – dodaje.
r e k l a m a
Mimo pozycji lidera Mlekovita nie spoczywa na laurach, realizując kolejne najwyższe, ambitne cele. Nie da się bowiem budować i utrzymywać silnej marki bez sprostania światu rozwijającemu się w niesamowitym tempie, także ewoluującej branży mleczarskiej. Technologie w mleczarstwie muszą iść w parze z coraz bardziej innowacyjnymi i zaawansowanymi realiami. Jednym z fundamentalnych kroków w kierunku wzmocnienia pozycji lidera branży kreującego nowoczesny model biznesu mleczarskiego jest największa w historii Mlekovity inwestycja: Fabryka Proszków Mlecznych. Dzięki niej możliwe było rozszerzenie asortymentu oferowanego zarówno w kraju, jak i poza granicami Polski.
Proszki mleczne są szczególnie istotnym produktem eksportowym ze względu na wysoką trwałość, ale przede wszystkim najwyższą jakość, gwarantowaną uznaną na całym świecie marką Mlekovita. Łącznie, dzięki produkcji we wszystkich swoich proszkowniach: dwóch w centrali Grupy oraz dwóch ulokowanych w zakładach w Lubawie i Trzebownisku, Mlekovita oferuje już blisko 60 różnych wyrobów w proszku, w tym ostatnie nowości dla osób aktywnych: Super Body Active WPC 80 w 4 popularnych smakach: czekoladowym, truskawkowym, waniliowym i bananowym w różnych formach: w saszetach, torebkach i słojach.
– Mając na względzie zdrowie naszych konsumentów oraz zmieniający się styl życia, wspieramy działania prozdrowotne, oferując mleko i jego przetwory w najpiękniejszej i najszlachetniejszej postaci. Mleko jest produktem naturalnym i odżywczym, który powinien znaleźć się w codziennej diecie każdego człowieka, na każdym etapie życia – bo z mleka się nigdy nie wyrasta – podkreśla prezes zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.
Mlekovita Fabryka Zdrowia
– Działając pod szyldem: Mlekovita Fabryka Zdrowia, chcemy zadbać o zdrowie Polaków. Promujemy więc nasze produkty, wskazując na ich prozdrowotne działania i jednocześnie zachęcając do zmiany nawyków żywieniowych na takie, które wspierają zdrowie. Spożywanie większych porcji mleka, serów, masła, produktów fermentowanych i innych wyrobów mleczarskich zdecydowanie wspiera ten proces. Dlatego regularnie rozszerzamy naszą ofertę produktową, m.in. w kategorii ekologicznej, bez laktozy oraz w coraz popularniejszym segmencie premium, by nasi konsumenci mogli znaleźć zdrowe i smaczne wyroby, w pełni odpowiadające na ich potrzeby. Dodatkowo zachęcamy wszystkich naszych konsumentów do większej aktywności fizycznej, przy okazji oferując im kolejne nowości w linii Super Body Active, wspierające zbilansowaną dietę podczas wysiłku fizycznego oraz pracy nad sylwetką.
Szereg produktów dla osób aktywnych to nie wszystkie nowości, jakie pojawiły się w asortymencie Mlekovity w 2019 r. Rozwój bazy produktowej w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania konsumentów, to jeden z najważniejszych celów, jakie Mlekovita stawia sobie każdego roku. Ogrom pracy w tym zakresie znakomicie ilustruje liczba nowych produktów wprowadzonych od stycznia do czerwca 2019 – już w tej chwili oferujemy 46 nowości w 8 kategoriach produktowych.
Zdjęcie: Archiwum TPR
Zdjęcie: Archiwum TPR
Masz pytania?
Zadaj pytanie redakcjir e k l a m a
r e k l a m a
Najważniejsze tematy
r e k l a m a