r e k l a m a
Partnerzy portalu
Strona główna>Owoce miękkie>Webinarium "Doprowadzić truskawki do zbioru w dobrej kondycji". Jak skutecznie wypromować truskawkę?
Webinarium "Doprowadzić truskawki do zbioru w dobrej kondycji". Jak skutecznie wypromować truskawkę?
07.04.2021
26 marca odbyło się nasze webinarium „Doprowadzić truskawki do zbioru w dobrej kondycji”! Rozmawialiśmy m.in. o promocji spożycia tych owoców. Cały zapis wystąpienia Macieja Dolaty z INSPIRE smarter branding obejrzysz pod artykułem!
O promocji truskawek i innych owoców jagodowych mówił Maciej Dolata z INSPIRE smarter branding.
Przypomniał, że pięć lat temu producenci borówki zdali sobie sprawę z tego, że powinni rozpocząć promocję swoich owoców. Zainaugurowali więc coroczny Dzień Borówki.
- To doświadczenie powinno być także kluczem promocji truskawki. Musimy pokazywać truskawkę i zachęcać do jej konsumpcji. Do takiego sposobu myślenia przekonuje się już coraz więcej plantatorów – powiedział Dolata.
Zaznaczył, że z badań wynika, iż 98 proc. Polaków je truskawki, ale mając na talerzu 10 truskawek, są skłonni zjeść 7.
- Wszyscy plantatorzy truskawki powinni się wspólnie komunikować i namawiać do codziennej konsumpcji owoców. Nie tylko truskawki, ale innych jagodowych. Bo wszyscy razem, od truskawki po mini kiwi, mamy ponad pół roku, by pokazać, że ta oferta jest bardzo ciekawa – codziennie świeże owoce. Ale musimy współpracować, by taką sztafetę stworzyć. A idea sztafety jest bardzo prosta. Chodzi o to, by nie gubić konsumentów i utrzymać ich uwagę przez ten czas, kiedy dostępne są świeże polskie superowoce – zaznaczył. A jagodową sztafetę rozpoczyna właśnie truskawka.
Dolata poinformował, że w zbliżającym sezonie plantatorzy będą zachęcać do konsumpcji świeżych owoców, a równolegle promować przetwory, czyli soki, dżemy, konfitury.
- Zachęcamy producentów owoców do współpracy – powiedział Dolata.
Zobacz zapis wystąpienia Macieja Dolaty z INSPIRE smarter branding!
Masz pytania?
Zadaj pytanie redakcjir e k l a m a
r e k l a m a
Najważniejsze tematy
r e k l a m a