Steyr Hybrid CVT
Wśród różnorodnych środków wdrażanych w celu zmniejszenia emisji CO2, rozwój alternatyw dla silnika wysokoprężnego znajduje się stosunkowo wysoko na liście priorytetów. Dotyczy to również pojazdów terenowych, takich jak ciągniki, sieczkarnie i kombajny.
Wraz z hybrydową przekładnią CVT Steyr, CNH prezentuje modułową koncepcję hybrydową dla średnich i dużych ciągników standardowych. Zaprezentowany prototyp oparty jest na seryjnym modelu produkcyjnym 6-cylindrowej klasy podstawowej o mocy 132 kW (180 KM) i rozstawie osi 2,79 m. Podczas gdy bezstopniowa hydrostatyczno-mechaniczna skrzynia biegów została przejęta w stosunku 1: 1 od oryginału, silnik wysokoprężny ma moc 191 kW (260 KM) i jest wyposażony w nowy przód z resorowanym niezależnym zawieszeniem kół i dwoma zintegrowanymi silnikami elektrycznymi. Generator jest napędzany przez silnik wysokoprężny za pośrednictwem stopnia przekładni i przekazuje wytworzoną moc elektryczną do 75 kW (102 KM) do silnika elektrycznego za pośrednictwem elektroniki mocy. Przekształca to energię elektryczną z powrotem w energię mechaniczną, która jest kierowana do koła zębatego mechanizmu różnicowego przedniej osi za pośrednictwem dwustopniowej skrzyni biegów. Oś przednia może być nadal napędzana mechanicznie za pomocą klasycznego sprzęgła wielopłytkowego. Gałąź elektryczna jest dodatkowo wyposażona w superkondensatory, czyli elektrostatyczne urządzenia magazynujące energię, które są w stanie zmagazynować i uwolnić dużą ilość energii w krótkim czasie, rezystor hamujący i gniazdo wysokiego napięcia AEF z przodu i z tyłu.