Napęd FPT Industrial
Nowa seria D maszyn New Holland cechuje się niskim zużyciem paliwa dzięki opracowanemu przez FPT Industrial układowi napędowemu. Nowy, 4-cylindrowy silnik F36 o pojemności skokowej 3,6 litra ma moc 82 kW i moment obrotowy 460 Nm. Dla spełnienia norm emisji spalin Stage V producent zdecydował się na układ Hi-eSCR2, wykorzystujący recyrkulację gazów spalinowych o niskim natężeniu przepływu (EGR), selektywną redukcję katalityczną (SCR) i filtr cząstek stałych (DPF). W układzie SCR zamontowano bezobsługowy filtr, który umożliwia utrzymanie kompaktowych wymiarów układu neutralizacji spalin, więc nie ogranicza widoczności.
Ograniczone zużycie paliwa
Do innych funkcji zmniejszających zużycie paliwa należy tryb Eco w wyposażeniu standardowym, który zapewnia automatyczną regulację prędkości obrotowej silnika i ciśnienia w układzie hydraulicznym przy wszystkich pracach, które nie wymagają utrzymania stałej prędkości i mocy, dzięki czemu można oszczędzić nawet 10% paliwa.
Do innych funkcji należy automatyczne włączanie obrotów jałowych, gdy maszyna nie pracuje przez ponad 5 sekund i wyłączanie silnika po 3 minutach bezczynności.