Nowe T5S dostępne są z przekładnią mechaniczną, do wyboru z rewersem mechanicznym z suchym sprzęgłem, bądź z rewersem Powershuttle z mokrym sprzęgłem. Przekładnia ma 12 biegów do przodu i 12 do tyłu. Opcjonalnie możliwe jest dołożenia biegów pełzających. T5S w standardzie ma większą od poprzednika pompę hydrauliczną o wydatku 63 l/min (TD5 47 l/min), natomiast za dopłatą możemy wybrać pompę 82 l/min. Nowe ciągniki New Holland mają teraz fabryczną możliwość zamontowania przedniego TUZ i WOM. Standardowo ciągniki wyposażone są w amortyzowany fotel, okno dachowe oraz klimatyzację. Rozstaw osi wynosi teraz 2,35 m, co przy odpowiednim dociążeniu maszyny pozwala na pracę z większymi narzędziami. Mocniejszy jest też podnośnik, którego udźwig wynosi 4400 kg.
Nowa seria ciągników New Holland
Nowa seria ciągników New Holland T5S zastępuję dobrze znaną polskim rolnikom serie TD5. Ciągniki dostępne są w dwóch mocach i względem poprzedniej serii mają kilka istotnych zmian.
Nowe T5S dostępne są z przekładnią mechaniczną, do wyboru z rewersem mechanicznym z suchym sprzęgłem, bądź z rewersem Powershuttle z mokrym sprzęgłem. Przekładnia ma 12 biegów do przodu i 12 do tyłu. Opcjonalnie możliwe jest dołożenia biegów pełzających. T5S w standardzie ma większą od poprzednika pompę hydrauliczną o wydatku 63 l/min (TD5 47 l/min), natomiast za dopłatą możemy wybrać pompę 82 l/min. Nowe ciągniki New Holland mają teraz fabryczną możliwość zamontowania przedniego TUZ i WOM. Standardowo ciągniki wyposażone są w amortyzowany fotel, okno dachowe oraz klimatyzację. Rozstaw osi wynosi teraz 2,35 m, co przy odpowiednim dociążeniu maszyny pozwala na pracę z większymi narzędziami. Mocniejszy jest też podnośnik, którego udźwig wynosi 4400 kg.