Gulfood – Mlekpol na największej imprezie branży spożywczej w Dubaju
Aż 7% wszystkich towarów Mlekpolu trafia na rynek krajów bliskiego i środkowego wschodu. Mlekpol rocznie eksportuje 30% swojej produkcji.
– W 2019 roku Mlekpol wyeksportował 30% swojej produkcji. Ważnym odbiorcą naszych wyrobów mleczarskich są kraje bliskiego i środkowego wschodu - to 7% wszystkich towarów wysłanych przez Mlekpol poza granicę kraju – mówi Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu SM Mlekpol w Grajewie.
Gulfood w Dubaju to jedno z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej, polskie produkty spotykają się tam z dużym zainteresowaniem kontrahentów.
– Po dotychczasowych spotkaniach na targach w Dubaju widzimy potencjał i możliwość zwiększenia swojej obecności eksportowej w tej części świata – dodaje Małgorzata Cebelińska. Największym zainteresowaniem azjatyckich i arabskich kupców cieszą się mleko UHT, w tym mleko bez laktozy, masło, sery (głównie mozzarella Mlekpolu), serki śmietankowe i topione. Odrębną kategorią oferowaną przez Mlekpol w Dubaju są produkty proszkowe, których eksport oraz portfolio powiększy się w tym roku, w związku z uruchomieniem przez producenta największego w tej części Europy Zakładu Produkcji Sproszkowanych Wyrobów mleczarskich w Mrągowie.
Oprac. dkol na podst. mlekpol.com.pl
Fot. SM Mlekopol