Jednym z priorytetów szeroko zakrojonych zmian w firmie John Deere (szerzej piszemy w artykule: Reorganizacja John Deere zakończona!) jest rozwój sieci dealerskiej. W ramach strategii realizowanej pod szyldem Dealer Jutra 3.0, której celem jest zaspokojenie potrzeb i wymagań rolników, producent planuje konsolidację sieci dealerskiej przy jednoczesnym zwiększeniu liczby pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i serwis.
Porozumienie między dealerami John Deere na Dolnym Śląsku
Współpraca firm Agro-Efekt i Polboto-Agri jest wynikiem realizacji nowej strategii amerykańskiego producenta w Polsce. Od 1. listopada 2020 roku obie jednostki działają nadal, ale pod wspólną marką Agro-Efekt.- Działanie to umożliwi wsparcie regionu sprzedażowego Dolnego Śląska jeszcze większą siłą, lepszymi rozwiązaniami dla klientów oraz perspektywami rozwoju dla pracowników. Poprzez nowo stworzone synergie zbliżymy się do klienta… Strategia ta sprawi, że opłacalność inwestycji będzie na jeszcze wyższym poziomie. Mamy nadzieję, że niebawem będziemy mogli zorganizować spotkania z klientami, które pozwolą na zacieśnienie naszych relacji – mówi Stefan Ścieszka, prezes zarządu Agro-Efektu.