Targi Fruit Logistica w Berlinie 2022 zaowocowały prezentacją koncepcji marki Rivoira Group dla marketingu odmian jabłek Luiza, Venice i Isadora.
Samboa – to przyszła nazwa marki. Celem jej będzie utrzymywanie wszystkich trzech odmian przez 12 miesięcy w roku w ciągłej sprzedaży, pod hasłem
„Każdego dnia wspaniały owoc!”.
Marco Rivoira, dyrektor generalny Rivoira Group, powitał na wydarzeniu wielu dziennikarzy z branży, a także partnerów z Europy i zagranicy.
- Pracujemy nad tym projektem od 6 długich lat, który nazwaliśmy Projektem Brazylijskim, ponieważ nie chcieliśmy ujawniać nazwy marki, aż do tego momentu – powiedział Marco Rivoira.
Jak wybrano odpowiednie odmiany?
- Zostały wybrane ze względu na ich cechy agronomiczne, odporność na szkodniki, odporność genetyczną na choroby, niskie wymagania dotyczące temperatury oraz ze względu na ich zdumiewający smak i konsystencję – soczystość i chrupkość w połączeniu z super słodyczą!- powiedział Emmanuel de Lapparent, Head of Development w IFO France.
Każda z tych trzech odmian łatwo się wybarwia, co do zbioru Luiza zbierana jest o tym samym czasie co odmiana Gala, Venice pod koniec września, natomiast Isadora z końcem października.
- Te trzy odmiany są idealne, aby zbudować nowy segment w kategorii jabłek, super słodkich, czyli tego, czym jest zainteresowana zdecydowana większość konsumentów w Europie, na rynkach śródziemnomorskich i w Azji. Ogromną przewagą będzie obecność na półkach sklepowych przez 12 miesięcy w roku – powiedział Gerhard Dichgans, Global Manager Projektu Samboa.