Małe jabłka w śmiesznych opakowaniach. Włosi stworzyli markę dla dzieci
r e k l a m a
Partnerzy portalu

Małe jabłka w śmiesznych opakowaniach. Włosi stworzyli markę dla dzieci

03.03.2021autor: Kamila Szałaj

Na świetny sposób promocji spożycia jabłek wśród dzieci wpadli Włosi. Pakują małe jabłka w atrakcyjne dla maluchów opakowania i sprzedają w sklepach pod marką "Le Piccoline Melinda". 

Jak informuje serwis freshplaza, „Le Piccoline Melinda” to pięć jabłek w wyjątkowym opakowaniu w kształcie samolotu, pociągu, autobusu lub łodzi podwodnej. Opakowania, po przekształceniu w ładną zabawkę można kolekcjonować. Nadają się też do recyklingu.

Rozmiar owoców jest niewielki, idealny dla dłoni dziecka. Odmiany są tak dobrane, by były chrupkie, lekko słodkie i jaskrawoczerwone. 

- Jednym ze sposobów na promocję spożycia jabłek jest skojarzenie ich jedzenia z czymś przyjemnym - w tym przypadku z zabawą. Stąd pomysł personalizacji opakowania „Le Piccoline Melinda” - czytamy w serwisie freshplaza.com.

ksz, oprac. na podst. freshplaza.com, fot. freshplaza.com
r e k l a m a
r e k l a m a

Przeczytaj także

Poprawić jakość owoców jagodowych. Rusza projekt Instytutu Ogrodnictwa

Poprawić jakość, zwiększyć konsumpcję - to główne założenia projektu pod akronimem „QualityBerry”, który jest realizowany  w Instytucie Ogrodnictwa – PIB we współpracy z Norweskim Instytutem Badań Bioekonomicznych i norweską spółką Graminor. Projekt potrwa trzy lata, a jego wyniki mają przełożyć się na poprawę jakości owoców jagodowych i tym samym zwiększenie konsumpcji tak owoców świeżych, jak i przetworów. 

czytaj więcej

Na Broniszach inflacji nie widać. Szokująco tanie śliwki i kiepskie ceny jabłek dobijają sadowników

Na Rynku Hurtowym w Broniszach nie widać inflacji. Śliwki kosztują 75 gr/kg, a jabłka tyle samo co rok temu. Droższe są tylko te owoce, których brakuje przez pogodę. Niestety, koszty nawozów i prądu nie grają tu żadnej roli i nie przekładają się na cenę towaru. Po ile obecnie rolnicy sprzedają swoje owoce na Broniszach? 

czytaj więcej

Ukraina: gwałtowny wzrost podaży oraz spadek cen na rynkach wschodnich

Platforma EastFruit Trade przeanalizowała oferty uczestników rynku wschodniego, w których brało udział 14 krajów (nie tylko kraje wschodu). Kto jest liderem w sprzedaży jabłek, grusz i borówek? Jakie ceny oferują nasi sąsiedzi?

czytaj więcej

Najważniejsze tematy

r e k l a m a
Pytania i regulaminy
Kategorie
Produkty Agrarsklep
Przydatne linki
Social Media

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)