Chcesz sprzedawać swoje produkty do sklepów Biedronki? Znamy wytyczne
r e k l a m a
Partnerzy portalu

Chcesz sprzedawać swoje produkty do sklepów Biedronki? Znamy wytyczne

16.02.2021autor: Kamila Szałaj

W tym roku Biedronka będzie zacieśniać współpracę z lokalnymi polskimi producentami warzyw i owoców. Jak zacząć dostarczać swoje produkty do sklepów tej sieci? Jakie są wymagania? O to zapytaliśmy biuro prasowe Biedronki. Okazuje się, że sieć zamierza potraktować zgłoszenie każdego rolnika indywidualnie.

Dwa tygodnie temu właściciel sieci Biedronka poinformował, że na koniec roku w sklepach w 90 proc. będą sprzedawane warzywa i owoców pochodzące od polskich producentów. Ma to być wynik wzmocnionej współpracy z lokalnymi polskimi producentami. 

Ponieważ Biedronka zaprasza małych rolników do współpracy, zapytaliśmy czym kieruje się przy wyborze kontrahenta i jakie warunki trzeba spełnić, by zacząć samemu sprzedawać do tej sieci.

W odpowiedzi usłyszeliśmy, że przede wszystkim należy wypełnić formularz zamieszczony na stronie internetowej sieci. 

- Po to, by jeszcze bardziej ułatwić kontakt i wspólnie ocenić potencjał do wspólnego działania przygotowaliśmy specjalny formularz zgłoszeniowy. Zawiera on pytania o podstawowe informacje związane z prowadzoną działalnością produkcyjną i znajduje się pod tym adresem: https://www.biedronka.pl/front/form/farmers. Wypełnione zgłoszenia trafiają bezpośrednio do osób zaangażowanych w ten projekt - wyjaśnia nam Maciej Wójtowicz, kupiec odpowiedzialny za ofertę warzyw i owoców w sieci Biedronka.

Po wysłaniu zgłoszenia, dalsze ustalenia prowadzone są indywidualnie z każdym rolnikiem. 

- Przede wszystkim, jak zawsze w Biedronce zwracamy uwagę na jakość. Należy pamiętać, że program jest adresowany do mniejszych, często rodzinnych gospodarstw rolnych. Mając to na uwadze, w każdym przypadku nawiązanie współpracy będzie wymagało osobnych ustaleń. Przyjęliśmy zasadę, że każde zgłoszenie traktujemy indywidualnie. Będziemy analizować możliwości produkcyjne i techniczne dostawy i na tej podstawie uzgadniać takie warunki, które będą dobre dla obu stron tej współpracy - mówi nam Maciej Wójtowicz.

Dodatkowo sieć zaznacza, że rolnik nie będzie musiał posiadać profesjonalnej floty transportowej czy zautomatyzowanej linii do pakowania.

- W ten sposób dajemy impuls do rozwoju dla mniejszych gospodarstw rolnych w Polsce - podkreśla Marek Walencik, dyrektor kategorii warzyw i owoców w sieci Biedronka.

Trzeba przyznać, że założenia tego programu wyglądają bardzo obiecująco. Jesteśmy ciekawi, jak to będzie wyglądać w praktyce. Dlatego, jeśli są wśród Was osoby, które zdecydowały się na współpracę z Biedronką, prosimy o podzielenie się opinią o jej przebiegu na adres mailowy: k.szalaj@warzywaiowoce.pl

r e k l a m a
Zebrane w ten sposób informacje opublikujemy na łamach naszego portalu, by ułatwić zainteresowanym sadownikom podjęcie decyzji o współpracy z siecią.

Kamila Szałaj, fot. Biedronka
 
autor Kamila Szałaj

Kamila Szałaj

uprawa warzyw i owoców miękkich

dziennikarz redakcji internetowej

przeczytaj inne artykuły tego autora
r e k l a m a
r e k l a m a

Przeczytaj także

Biedronka: 90 proc. warzyw i owoców będzie od polskich producentów

Właściciel sieci Biedronka poinformował, że stawia na współpracę z lokalnymi polskimi producentami warzyw i owoców. Na koniec roku 90 proc. sprzedaży tych warzyw i owoców uprawianych w Polsce, będzie pochodzić od krajowych producentów.

czytaj więcej

Rynek wschodni: Sprzedaż ziemniaków w Ukrainie wzrosła o 150%

Platforma EastFruit Trade przeanalizowała oferty uczestników rynku wschodniego, w których brało udział 14 krajów (nie tylko kraje wschodu). Odnotowano zwiększoną podaż na buraki oraz ziemniaki w Ukrainie, kto jest liderem sprzedaży? Jak kształtują się ceny?

czytaj więcej

Mrożone owoce jagodowe import i eksport Polska - jakie owoce odnotowują wzrost?

Oczekuje się, aż 63% wzrostu na światowym rynku przetwórstwa. Jak Polska wypada w roku 2022 z eksportem mrożonek, najwięcej zarobimy na malinach?

czytaj więcej

Najważniejsze tematy

r e k l a m a
Pytania i regulaminy
Kategorie
Produkty Agrarsklep
Przydatne linki
Social Media

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)