r e k l a m a
Partnerzy portalu
Biedronka zaprasza do współpracy małych producentów
27.04.2020autor: Kamila Szałaj
Biedronka uruchomiła akcję „Czas na wspieranie małych producentów”. Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów sieci Biedronka ich produkty mogą teraz dotrzeć do nowych klientów.
Sieć Biedronka zaprasza do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową.
Sieć zapewnia, że elastycznie podchodzi do możliwości konkretnych producentów, dopuszczając również współpracę na poziomie regionalnym, z dostawami np. do jednego centrum dystrybucyjnego.
Zgłoszenie za pomocą formularza
Zgłoszenie chęci współpracy z Biedronką zostało teraz uproszczone. Żeby to zrobić nie trzeba już szukać konkretnych kupców, wystarczy wypełnić specjalnie przygotowany formularz kontaktowy dostępny na stronie akcji lub TUTAJ, a przedstawiciele sieci sami się skontaktują w ciągu dwóch tygodni.
- W Biedronce wierzymy, że dobra współpraca i zaufanie - szczególnie w trudnych momentach - może przynieść wiele dobrego dla nas wszystkich w przyszłości. Jeszcze szerzej otwieramy się więc na współpracę z polskimi mniejszymi producentami. Wiemy, że obecna sytuacja to dla nich duże wyzwanie. Chcemy im jasno powiedzieć – bądźcie z nami, pokażcie nam, co dobrego oferujecie, a dzięki nam dotrzecie do milionów klientów Biedronki. W ten bardzo konkretny sposób Biedronka wspiera polską gospodarkę - mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
Korzyści z tej akcji odczują również klienci sklepów Biedronka.
- Dzięki niej zwiększy się różnorodność produktowa, a poszukiwane i cenione przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach sklepów. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepach w danym województwie. Nawet do 40-50 artykułów w danym regionie trafi nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki - wyjaśnia Łukowski.
- Dzięki niej zwiększy się różnorodność produktowa, a poszukiwane i cenione przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach sklepów. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepach w danym województwie. Nawet do 40-50 artykułów w danym regionie trafi nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki - wyjaśnia Łukowski.
Kamila Szałaj
uprawa warzyw i owoców miękkich
dziennikarz redakcji internetowej
Masz pytania?
Zadaj pytanie redakcjir e k l a m a
r e k l a m a
Najważniejsze tematy
r e k l a m a