Biedronka zaprasza do współpracy małych producentów
r e k l a m a
Partnerzy portalu

Biedronka zaprasza do współpracy małych producentów

27.04.2020autor: Kamila Szałaj

Biedronka uruchomiła akcję „Czas na wspieranie małych producentów”. Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów sieci Biedronka ich produkty mogą teraz dotrzeć do nowych klientów. 

Sieć Biedronka zaprasza do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową. 
Sieć zapewnia, że elastycznie podchodzi do możliwości konkretnych producentów, dopuszczając również współpracę na poziomie regionalnym, z dostawami np. do jednego centrum dystrybucyjnego.

Zgłoszenie za pomocą formularza

Zgłoszenie chęci współpracy z Biedronką zostało teraz uproszczone. Żeby to zrobić nie trzeba już szukać konkretnych kupców, wystarczy wypełnić specjalnie przygotowany formularz kontaktowy dostępny na stronie akcji lub TUTAJ, a przedstawiciele sieci sami się skontaktują w ciągu dwóch tygodni.
- W Biedronce wierzymy, że dobra współpraca i zaufanie - szczególnie w trudnych momentach - może przynieść wiele dobrego dla nas wszystkich w przyszłości. Jeszcze szerzej otwieramy się więc na współpracę z polskimi mniejszymi producentami. Wiemy, że obecna sytuacja to dla nich duże wyzwanie. Chcemy im jasno powiedzieć – bądźcie z nami, pokażcie nam, co dobrego oferujecie, a dzięki nam dotrzecie do milionów klientów Biedronki. W ten bardzo konkretny sposób Biedronka wspiera polską gospodarkę - mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
Korzyści z tej akcji odczują również klienci sklepów Biedronka.

- Dzięki niej zwiększy się różnorodność produktowa, a poszukiwane i cenione przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach sklepów. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepach w danym województwie. Nawet do 40-50 artykułów w danym regionie trafi nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki - wyjaśnia Łukowski.
autor Kamila Szałaj

Kamila Szałaj

uprawa warzyw i owoców miękkich

dziennikarz redakcji internetowej

przeczytaj inne artykuły tego autora
r e k l a m a
r e k l a m a

Przeczytaj także

Drastycznie niska cena agrestu wynikiem zmowy cenowej?

Lubelski samorząd rolniczy zwraca uwagę na drastyczny spadek cen agrestu. Obecnie za kilogram tych owoców sadownik otrzymuje 50 gr. To dużo  poniżej kosztów produkcji. 

czytaj więcej

Bierdonka zapłaci 5,7 mld zł za błędne oznaczenie kraju pochodzenia warzyw i owoców?

UOKiK wszczął postępowanie, w którym postawił właścicielowi sieci Biedronka zarzut naruszania zbiorowych interesów konsumentów. Chodzi o wprowadzanie w błąd co do kraju pochodzenia owoców i warzyw. Oznaczano je jako polskie, a w rzeczywistości pochodziły z importu. Teraz sieci grozi gigantyczna kara - nawet 5,7 mld zł.

czytaj więcej

Jak bez Ukraińców poradzą sobie plantatorzy w gminie Czerwińsk nad Wisłą?

Już za chwilę wystartuje sezon zbioru owoców miękkich. Najpierw truskawki, potem maliny, porzeczki, wiśnie i czereśnie, a w końcu jabłka. Przez ostatnie lata polscy sadownicy do rwania tych owoców zatrudniali głównie Ukraińców. Ale w tym roku z uwagi na zamknięte z powodu koronawirusa granice, zabraknie rąk do pracy. Postanowiliśmy sprawdzić, jak z tym problemem radzą sobie plantatorzy w największym zagłębiu truskawkowym w Polsce – w rejonie Czerwińska n. Wisłą.

czytaj więcej

Najważniejsze tematy

r e k l a m a
Pytania i regulaminy
Kategorie
Produkty Agrarsklep
Przydatne linki
Social Media

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)