Spadek sprzedaży sałat po wybuchu pandemii?
Po wprowadzeniu obostrzeń związanych z epidemią odczuwalny był spadek sprzedaży sałaty, jednak po kilku dniach sprzedaż znowu zaczęła rosnąć, chociaż nie osiągnęła jeszcze poziomu sprzed pandemii.
Najbardziej doskwierające problemy w firmie
Jarosław Korman, dyrektor handlowy w firmie Eisberg twierdzi, że obecna sytuacja jest nietypowa, ale firma w pełni zdaje sobie sprawę z jej powagi.
- Podczas pandemii dużo mówi się o zachowaniu czystości i bezpieczeństwa - w naszych zakładach dbamy o najwyższe standardy higieny. Stosowaliśmy je zawsze i pandemia nie ma na to wpływu. Oczywiście wdrożyliśmy też dodatkowe rozwiązania - w zakładzie pojawiło się więcej punktów dezynfekcji rąk, przeprowadziliśmy szkolenia pracowników z zasad higieny i wyposażyliśmy ich w dodatkowe środki higieniczne. - komentuje Jarosław Korman
Osoby z grup ryzyka zostają w domu, a ponadto wprowadziliśmy godzinną przerwę między zmianami, celem uniknięcia kontaktów między pracownikami. Nasza produkcja jest jednak w większości zautomatyzowana i surowiec po kilkuetapowym procesie mycia nie ma już kontaktu z ludźmi. Takimi informacjami chcemy dzielić się na bieżąco z naszymi odbiorcami i konsumentami, jak również aktywnie reagować na wszelkie zmiany. Sytuacja w naszym zakładzie jest stabilna, ale myślimy o tych, którzy takiego komfortu nie mają. Postanowiliśmy co tydzień wysyłać paletę owoców do hospicjum w Nowogrodźcu. Chcemy chociaż w taki sposób wspomóc naszą dzielną służbę zdrowia. - dodaje przedstawiciel firmy Eisberg.
Sprzedaż sałaty w związku z koronawirusem
Na początku sytuacji wywołanej pandemią, po wprowadzeniu obostrzeń, spadek sprzedaży sałat był odczuwalny. Po kilku dniach sprzedaż znowu zaczęła rosnąć, chociaż nie osiągnęła jeszcze poziomu sprzed epidemii.
- Naszego asortymentu w żaden sposób nie zmieniamy. Uważam, że obecnie pakowane, myte sałatki są dużo bezpieczniejsze. Za sięganiem po nie przemawia także to, że dystrybuujemy je za pośrednictwem dużych sieci handlowych, gdzie są sprzedawane na dedykowanych stoiskach. - uważa Jarosław Korman
Zmiana zachowań konsumenckich
Według Pana Kormana konsumenci będą chętniej sięgać po produkty bezpieczne - Nasze metody produkcyjne gwarantują najwyższą, potwierdzoną jakość. Już teraz da się również zaobserwować, że klienci dużo chętniej sięgają po zdrowe produkty, które pomogą im wzmocnić układ odpornościowy. Codzienne spożywanie warzyw i owoców to dobry pomysł, tym bardziej że nasz asortyment jest bardzo różnorodny – proponujemy wiele rodzajów sałat i sałatowych mieszanek. - mówi przedstawiciel firmy Eisberg
źródło: wiadomoscihandlowe.pl
Najważniejsze tematy