r e k l a m a
Partnerzy portalu
Strona główna>Aktualności>Kolejna edycja programu realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków
Kolejna edycja programu realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków
27.04.2022autor: Patrycja Bernat
Już 12 rok z rzędu program będzie promował zdrowe nawyki żywieniowe i edukował o zasadach zdrowej zbilansowanej diety, zachęcając do większego spożycia warzyw, owoców i powstających z nich soków.
W kwietniu 2022 roku rozpoczyna się kolejna edycja programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”, realizowana przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków.
Za całościową obsługę projektu odpowiedzialna jest agencja PR Hub, która zrealizuje szereg działań komunikacyjnych i mediowych, zarówno online, jak i w prasie.
XII edycja kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” skupia się na dotarciu do szerokiej grupy konsumentów – zarówno rodziców, jak i młodych dorosłych, prowadzących zdrowy tryb życia. Dodatkowo działania będą kierowane do przedstawicieli środowiska naukowego, producentów dbających o wysoką jakość swoich produktów oraz branży rolno-spożywczej. Dzięki współpracy z twórcami internetowymi, mediami oraz udziale w wydarzeniach naukowych i branżowych główny przekaz programu trafi do wszystkich osób z grupy docelowej. Wizytówką projektu jest serwis internetowy www.apetytnapolskie.com, na którym można znaleźć wszystkie informacje o działaniach realizowanych w ramach kampanii. Jest on również zbiorem najnowszej wiedzy dotyczącej zdrowego odżywiania oraz ciekawych sposobów na zwiększenie udziału warzyw, owoców i soków w codziennej diecie.
Działania komunikacyjne będą realizowane przez cały rok, ze szczególnym nasileniem w Dniu Soku oraz Światowym Dniu Owoców i Warzyw.
Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
inf. pras. prhub
fot. envatoelements
Za całościową obsługę projektu odpowiedzialna jest agencja PR Hub, która zrealizuje szereg działań komunikacyjnych i mediowych, zarówno online, jak i w prasie.
XII edycja kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” skupia się na dotarciu do szerokiej grupy konsumentów – zarówno rodziców, jak i młodych dorosłych, prowadzących zdrowy tryb życia. Dodatkowo działania będą kierowane do przedstawicieli środowiska naukowego, producentów dbających o wysoką jakość swoich produktów oraz branży rolno-spożywczej. Dzięki współpracy z twórcami internetowymi, mediami oraz udziale w wydarzeniach naukowych i branżowych główny przekaz programu trafi do wszystkich osób z grupy docelowej. Wizytówką projektu jest serwis internetowy www.apetytnapolskie.com, na którym można znaleźć wszystkie informacje o działaniach realizowanych w ramach kampanii. Jest on również zbiorem najnowszej wiedzy dotyczącej zdrowego odżywiania oraz ciekawych sposobów na zwiększenie udziału warzyw, owoców i soków w codziennej diecie.
Działania komunikacyjne będą realizowane przez cały rok, ze szczególnym nasileniem w Dniu Soku oraz Światowym Dniu Owoców i Warzyw.
Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
inf. pras. prhub
fot. envatoelements
Patrycja Bernat
<p>redaktor portalu topagrar.pl</p>
Masz pytania?
Zadaj pytanie redakcjir e k l a m a
r e k l a m a
Najważniejsze tematy
r e k l a m a