Massey Ferguson – czas na nowe logo
r e k l a m a
Partnerzy portalu

Massey Ferguson – czas na nowe logo

15.12.2021autor: Adam Płachta

W 2022 r. Massey Ferguson będzie świętował 175 lat działalności. Z tej okazji, producent wprowadza nowe logo dla swoich ciągników i maszyn.

Od 175 na rynku

- „Massey Ferguson oferuje rolnikom na całym świecie proste i niezawodne maszyny od momentu powstania, prawie 175 lat temu. Niewiele marek na całym świecie może pochwalić się tak trwałym wpływem w branży rolniczej. Massey Ferguson był naprawdę „Born to Farm”, powiedział Eric Hansotia, Chairman, President and Chief Executive Officer of AGCO Corporation
Luis Felli, Senior Vice President, General Manager Massey Ferguson, dodaje:
- „Massey Ferguson zmienia się teraz z bycia producentem maszyn rolniczych w dostawcę prostych i niezawodnych doświadczeń, które zapewniają najlepszą wartość dla rolników i sprawiają, że ich działalność jest bardziej dochodowa i zrównoważona. Ta globalnie spójne ukierunkowane na rolnika podejście umożliwia klientom doświadczanie transformacji marki w wyjątkowy sposób na całym świecie.

Nowa era

-„Rok 2022 będzie ROKIEM nowej globalnej marki Massey Ferguson", powiedział Francesco Murro, Massey Ferguson Vice President Global Marketing, Sales Enablement & Partnerships. „Myśleliśmy o nowym logo od czasu, gdy na targach Agritechnica 2019 zaprezentowaliśmy MF NEXT Concept. Nowa Era MF zaczęła nabierać kształtów wraz z premierą MF 8S w lipcu 2020 r., po której w ciągu ostatnich 18 miesięcy wprowadzono pełną linię produktów. Listopad to symboliczny miesiąc dla marki, przypadający dokładnie 63 lata po ogłoszeniu powstania jej i jej ikonicznego logo. Ponieważ w 2022 roku obchodzimy 175. rocznicę powstania pierwszego warsztatu sprzętu rolniczego Daniela Masseya, uznaliśmy, że jest to idealny moment na odświeżenie logo.”
-„Kształt potrójnego trójkąta to silny symbol, który uosabia Massey Ferguson od 1958 roku. Nasze nowe logo jest połączeniem naszego silnego dziedzictwa i współczesnych wartości marki. Trzy trójkąty zachodzą na siebie, symbolizując wzajemnie korzystne i trwałe relacje oraz zaufanie pomiędzy rolnikami, dealerami i marką", dodał Murro.
Nowe logo będzie stopniowo wprowadzane na całym świecie. W pierwszej kolejności pojawi się w mediach społecznościowych, a następnie zostanie wprowadzone do drukowanych materiałów marketingowych. Zmiana logo to początek świętowania 175 lat działalności marki Massey Ferguson.
Opr. ap
autor Adam Płachta

Adam Płachta

redaktor magazynu Profi

<p class="MsoNormal">redaktor magazynu „profi”</p>

przeczytaj inne artykuły tego autora
r e k l a m a
r e k l a m a

Przeczytaj także

Massey Ferguson w królewskich szatach!

Z okazji 70-lecia panowania Brytyjskiej Królowej, określanego mianem platynowego jubileuszu, Massey Ferguson zaprezentował ciągnik 8S w wyjątkowej kolorystyce…

czytaj więcej

Massey Ferguson wprowadza ciągniki serii 1700 E o mocy od 40 KM

Nowe ciągniki kompaktowe Massey Ferguson to gama dwóch modeli: 1755 E i 1740 E z silnikami z Euro 5.

czytaj więcej

Massey Ferguson przedstawia nową serię ciągników

Nowa seria specjalistycznych ciągników Massey Ferguson składa się z 5 modeli w zakresie mocy od 75 do 120 KM, których szerokość zewnętrzna może wynosić nawet 1m!

czytaj więcej

Najważniejsze tematy

r e k l a m a
Pytania i regulaminy
Kategorie
Produkty Agrarsklep
Przydatne linki
Social Media

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)