Ciągniki McCormick, Landini i Valpadana z własną telematyką
r e k l a m a
Partnerzy portalu

Ciągniki McCormick, Landini i Valpadana z własną telematyką

14.12.2020autor: dr Artur Jakubek

Grupa Argo Tractors, do której należą marki Landini, McCormick i Valpadana wprowadza własny system telematyczny.

Koncern Argo Tractors z siedzibą we włoskim Fabbrico współpracuje z firmą Actia, która specjalizuje się w dziedzinie diagnostyki i elektroniki pokładowej dla przemysłu motoryzacyjnego. W efekcie koncern dysponuje własnym systemem telemetrycznym, który wprowadza w ciągnikach w ciągnikach Landini, McCormick i Valpadana.

Współpraca Argo Tractors i Actia

Nacisk kładziony jest na rozwój technologii w oparciu o nowoczesne zastosowania w rolnictwie precyzyjnym. Za pomocą sterowania telematycznego TGU-R oraz portali internetowych Landini Fleet Management i McCormick Fleet Management opracowanych wspólnie z Actia, użytkownik ma dostęp do informacji w flocie maszyn rolniczych przechowywanych w „chmurze”. To umożliwia kontrolę stanu pracy ciągnika, a także szybkie wyświetlanie ważnych danych dotyczących użytkowania i wydajności.

Dane z ciągnika w czasie rzeczywistym

Kluczowymi informacjami, które są odświeżane w czasie rzeczywistym, to lokalizacja ciągnika, zużycie paliwa, poziomy płynów eksploatacyjnych, temperatura cieczy chłodzącej oraz ogólne informacje o wykonywanym zabiegu. Dane można zestawiać w codzienne statystyki kierowcy, wykresy zużycia paliwa przez każdą maszynę, tryby pracy, analizy czasów postojów itp.

Zdalna diagnostyka

System telematyczny w ciągnikach Landini, McCormick i Valpadana umożliwia zdalną pomoc diagnostyczną przez przesyłanie parametrów roboczych oraz rozpoznawanie komunikatów o błędach. Po wyświetleniu komunikatu o błędzie traktorzysta może wyrazić zgodę na nawiązanie zdalnego połączenia między ciągnikiem a urządzeniem diagnostycznym. Dzięki temu interwencja jest natychmiastowa, a czas przestoju ciągnika ograniczony do minimum.

Opr. aj

autor dr Artur Jakubek

dr Artur Jakubek

redaktor naczelny magazynu Profi

<p class="MsoNormal">redaktor naczelny magazynu „profi”</p>

przeczytaj inne artykuły tego autora
r e k l a m a
r e k l a m a

Przeczytaj także

Historia ładowarek teleskopowych po roku 2010

Jakie modele ładowarek teleskopowych zostały wyprodukowane po roku 2010? Sprzętu z charakterystycznym teleskopowym ramieniem, który przez lata przeszedł już wiele udoskonaleń i znajduje coraz to nowe zastosowania.

czytaj więcej

Ile pali Valtra T154 Direct?

Sprawdziliśmy, ile pali nowoczesna, 6-cylindrowa jednostka AgcoPower w ciągniku Valtra 154 Direct. Wiemy również, jak zmienia się zużycie paliwa, gdy dociążymy przednią oś ciągnika.

czytaj więcej

Historia ładowarek teleskopowych w latach 2000 – 2010

Kontynuujemy prezentację historii ładowarek teleskopowych, sprzętu z charakterystycznym teleskopowym ramieniem, których różne modele przez lata przeszły wiele udoskonaleń.

czytaj więcej

Najważniejsze tematy

r e k l a m a
Pytania i regulaminy
Kategorie
Produkty Agrarsklep
Przydatne linki
Social Media

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)