Summit Agro Group – nowe logo, wizja, misja i szersza oferta!
r e k l a m a
Partnerzy portalu

Summit Agro Group – nowe logo, wizja, misja i szersza oferta!

12.11.2022

  Summit Agro, Sumi Agro i Sumisho Agro – agrochemiczne spółki zależne japońskiego koncernu Sumitomo Corporation są globalnego ujednolicenia marki. Jaka jest wizja i misja grupy?

Należące do Sumitomo Corporation spółki rolnicze: Summit Agro, Sumi Agro, Sumisho Agro - specjalizujące się w szczególności w rozwoju i sprzedaży zaawansowanych środków ochrony roślin, nawozów i nasion, wprowadzają nową identyfikację. Celem działań jest ujednolicenie globalnej obecności firmy, w tym jej krajowych spółek zależnych, które ze względu na obowiązujące dotychczas prawa własności intelektualnej działają pod różnymi nazwami. W ramach ujednolicenia wszystkie spółki grupy wprowadzają nowe spójne logo, identyfikację wizualną oraz wspólną misję i wizję firmy.

Sumitomo Corporation prowadzi działalność rolniczą od ponad 40 lat, wspierając rozwój produkcji rolnej. Obecnie posiada 37 oddziałów na całym świecie. Cztery główne lokalizacje spółek grupy to  Summit Agro International w Azji, Sumi Agro Europe w Europie, Summit Agro South America w Ameryce Południowej oraz Summit Agro USA / Summit Agro Mexico w Północnej i Środkowej Ameryce.

Nowa, ujednolicona, globalna tożsamość marki odzwierciedla nową misję koncernu skupiającą się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań dla zrównoważonego rolnictwa i byciu blisko producentów rolnych.

Wizja i misja Summit Agro Group

Hasło będące nową misją brzmi "Rozwijajmy to, co wspiera produkcję rolną", wizja firmy - "Blisko rolników, dostarczając innowacyjne rozwiązania dla zrównoważonego rolnictwa".

Nowe logo grupy ma kształt koła symbolizującego globalną obecność firmy, współpracującej  z rolnikami na całym świecie. Kolor pomarańczowy nawiązujący do barwy słońca odzwierciedla działania grupy na rzecz dobrej przyszłości. Zielony liść obrazujący życie, podkreśla skupienie firmy na rolnictwie, zaangażowanie w ochronę środowiska oraz dostarczanie produktów rolniczych zgodnych z założeniami zrównoważonego rozwoju,  co przekłada się na korzyści dla społeczeństwa. Wolne przestrzenie na kole symbolizują otwartość i gotowość do rozwijania firmy, nawiązywania nowych relacji oraz opracowywania rozwiązań technologicznych odpowiadających na różnorodne, zmieniające się potrzeby rolników. Nowa identyfikacja wizualna oraz tożsamość została przygotowana w oparciu  o pomysły zgłoszone przez pracowników  firmy.

r e k l a m a

 

Więcej produktów?

W 2020 roku Summit Agro Group otworzyło dział firmy -  Global Business Development (GBD), którego rola polega na rozszerzaniu portfolio produktów grupy poprzez współpracę spółek znajdujących się w różnych regionach świata. Do zadań GBD należy również rozszerzanie palety rozwiązań biologicznych, między innymi w ochronie roślin. W uzupełnieniu informacji prasowej opublikowanej przez Sumitomo Corporation 7 września b.r. Takashi Tanaka, Dyrektor Generalny Działu Rolnictwa mówił: Wierzymy, że rolnictwo jest jednym z podstawowych elementów wpływających na życie ludzi i staramy się przyczyniać do poprawiania jakości produkcji rolnej. Zmiana i ujednolicenie wizerunku marki ma na celu dalsze umacnianie naszej pozycji rynkowej,  pozwoli nam komunikować się  w jednolity sposób  z naszymi pracownikami, partnerami biznesowymi a przede wszystkim z naszymi klientami czyli rolnikami z całego świata.

Źródło: inf. prasowa Sumi Agro
Fot. Sumi Agro https://www.sumiagro.pl/ 

r e k l a m a
r e k l a m a

Przeczytaj także

Forum Rolników i Agrobiznesu

VII Forum Rolników i Agrobiznesu: Nowoczesna strategia ochrony w uprawach łanowych i szerokorzędowych

  Wyzwania, jakie stawia przed nami Zielony Ład, powodują, że trzeba będzie zastosować w ochronie roślin rozwiązania hybrydowe. Jak to robić? Na to pytanie odpowie dr hab. Łukasz Sobiech z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu podczas VII Forum Rolników i Agrobiznesu.

czytaj więcej
Forum Rolników i Agrobiznesu

Co dalej na rynku zbóż? Sprawdź na VII Forum Rolników i Agrobiznesu

Jakie będą ceny zbóż, co może zadziać się na rynku. O prognozach na kolejne miesiące na VII Forum Rolników i Agrobiznesu powie Marcin Wroński, zastępca dyrektora generalnego KOWR.

czytaj więcej
Aktualności branżowe

Kolejność nawożenia - co pierwsze wapno czy obornik?

Jedno z częstszych pytań dotyczy stosowania wapna i obornika w tym samym roku. Co powinniśmy zastosować w pierwszej kolejności? Wapno czy obornik?

czytaj więcej

Najważniejsze tematy

r e k l a m a
Pytania i regulaminy
Kategorie
Produkty Agrarsklep
Przydatne linki
Social Media

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)