r e k l a m a
Partnerzy portalu
Strona główna>Artykuły>Technika>Aktualności branżowe>Pomocne narzędzia w aplikacji Claas Connect – diagnozowanie usterek i obsługa maszyny
Pomocne narzędzia w aplikacji Claas Connect – diagnozowanie usterek i obsługa maszyny
18.06.2023autor: Jan Beba
Nowoczesny sprzęt ma coraz więcej przydatnej w pracy elektroniki, która – jak wszystko – lubi się zepsuć w najmniej oczekiwanym momencie. Firma Claas oferuje aplikację Claas Connect.
Claas Connect to zbiór e-narzędzi, które pomogą nie tylko zdiagnozować usterkę, ale ułatwiać obsługę maszyn. W Claas Connect każdy zarejestrowany użytkownik maszyn Claas jest w stanie sam rozkodować kod błędu i dowiedzieć się, który z elementów uległ awarii lub jaki parametr wymaga uwagi, znaleźć odpowiednie części i zamówić je online.
Właściciele pras mogą policzyć, ile siatki, sznurka i folii potrzeba, a posiadacze sieczkarni obliczą potrzebną ilość zakiszacza. Z kolei wykaz środków smarnych pomoże w zamówieniu oleju i smarów we właściwej specyfikacji i ilości. Instrukcja obsługi znajdująca się w smartfonie zawsze będzie pod ręką.
Właściciele pras mogą policzyć, ile siatki, sznurka i folii potrzeba, a posiadacze sieczkarni obliczą potrzebną ilość zakiszacza. Z kolei wykaz środków smarnych pomoże w zamówieniu oleju i smarów we właściwej specyfikacji i ilości. Instrukcja obsługi znajdująca się w smartfonie zawsze będzie pod ręką.
Diagnoza usterki za pomocą aplikacji Claas Connect
Oto pakiet aplikacji dostępnych po zarejestrowaniu i wybraniu lokalnego dealera:
- Parts Doc - katalog części zamiennych online. Szukanie ułatwiają łatwe do zrozumienia rysunki techniczne. Użytkownicy, którzy wypełnili swoje dane i otrzymali od dealera dostęp do katalogu widzą numery części – to istotna różnica w porównaniu z katalogiem online dostępnym dla wszystkich.
- Parts Shop - sklep internetowy. Jeśli mamy już wybrane numery części i złożymy zamówienie to wybrany wcześniej dealer skontaktuje się z nami i poda dokładną wycenę i czas realizacji zamówienia.
- Kalkulator bel - pozwala kupować dokładnie tyle materiałów do owijania i prasowania ile potrzeba. Narzędzie jest intuicyjne i proste w obsłudze.
- Instrukcja obsługi - jeśli maszyna jest wyposażona np. w system sterowania GPS wszelkie dostępne instrukcje z nim związane również będą w twoim smartfonie.
- Wykaz środków smarnych – po zarejestrowaniu modelu widać jakie materiały i w jakiej ilości są potrzebne. W połączeniu z Remote Service maszyna sama przypomni kiedy należy je wymienić.
r e k l a m a
Poza wyżej opisanymi Claas Connect oferuje dostęp do:
- podglądu do stanu maszyny online,
- aplikacji 365FarmNet;
- konfiguratora maszyn;
- podglądu parku maszynowego wraz z pozycją na mapie.
Źródło: informacja prasowa
Jan Beba
<p>redaktor „top agrar Polska”, specjalista w zakresie techniki rolniczej.</p>
Masz pytania?
Zadaj pytanie redakcjir e k l a m a
r e k l a m a
Najważniejsze tematy
r e k l a m a