Test profi: Deutz-Fahr 6215 RCshift
Jak wynika z testu profi: Deutz-Fahr 6215 RCshift ma dobry wydatek oleju, ale mały uciąg.
Deutz-Fahr nie tylko dobrze wygląda, ale jest także bardzo komfortowy. Jednak zużycie paliwa mogłoby być niższe, a automatyka skrzyni biegów nieco lepsza.
Wiele opcji regulacji
Przekładnia z pięcioma biegami i sześcioma stopniami zmienianymi pod obciążeniem ma za wiele opcji regulacji. Cztery tryby jazdy i biegi startowe wymagają krótkiego wyjaśnienia, aby w pełni je wykorzystać. Wynika to z tego, że czasami automatyczny system za bardzo opóźnia zmianę grup (według informacji firmy Deutz-Fahr, nie ma to miejsca, jeśli ustawienie będzie przeprowadzone poprawne). Zaledwie 1450 obr./min do uzyskania prędkości 50 km/h – to świetne wyniki.
Zawory mają numery i kolorowe oznaczenia, zaskakujące może być to, że cztery dźwignie zaworów ustawione są pionowo, zaś jedna jest w układzie poziomym. Wydatek oleju (159 l/min) jest bardzo dobry.
Zobacz też, jak wypadło porównanie wyników pomiarów?
Cały test, w tym plusy i minusy ciągnika Deutz-Fahr 6215 RCshift znajdziesz w „Profi” 5/2019 cz. I oraz 6/2019 cz. II. Pisaliśmy o tym tutaj.
opr. jj
Jan Józefowicz
redaktor
<p class="MsoNormal">redaktor magazynu „profi" i portalu profitechnika.pl</p>
Najważniejsze tematy