Większa moc – McCormick X7.624 VT-Drive
r e k l a m a
Partnerzy portalu

Większa moc – McCormick X7.624 VT-Drive

01.11.2019autor: dr Artur Jakubek

Grupa Argo zaprezentuje podczas targów Agritechnica nowy model McCormicka X7.624 VT–Drive. Najważniejsze zmiany w ciągniku to przeprojektowana kabina i mocniejszy silnik spełniający normę emisji Stage V.

McCormick X7.624 VT–Drive

Lepsze osiągi, norma emisji Stage V i nowoczesny wygląd – tak grupa Argo przedstawi nowy X7.624 VT–Drive w Hanowerze. Dzięki zwiększeniu mocy silnika do 240 KM jest to najmocniejszy model z serii X7.6. Łącznie obejmie ona 5 modeli ciagników oferowanych z najnowszą normą emisji Stage V.

Beta Power Fuel Efficiency

McCormick X7.264 wyposażony w 6 cylindrowy, 24 zaworowy silnik Beta Power Fuel Efficiency o poj. 6,7 l osiąga maksymalny moment obrotowy 983 Nm przy 1400 obr./min. System Power Plus został zaprojektowany w celu zapewnienia wysokiej wydajności przy jednoczesnej oszczędności paliwa i zachowaniu rezerwy momentu obrotowego na poziomie 36%. Układ oczyszczania spalin SCR jest zasilany 52–litrowym zbiornikiem na AdBlue. W celu zwiększenia wydajności w transporcie zastosowano system hamowania silnikiem.


Przekładnia bezstopniowa VT–Drive

McCormick łączy wydajny silnik ze sprzęgłem w kąpieli olejowej oraz trzybiegową przekładnią bezstopniową VT–Drive, która oferuje 4 zakresy prędkości od 0,04 do 50 km/h. Również w przypadku elektrohydraulicznego zawieszenia kabiny nacisk kładziony jest komfort operatora. Nowa konfiguracja panelu sterowania, kontrolowana przez Data Screen Management (DSM) ma zoptymalizowany przycisk „My Switch”. Kierowca ma do dyspozycji 5 programowalnych przycisków, aby optymalnie dostosować sterowanie ciągnikiem. Nowością jest system, który umożliwia elektryczną regulację nachylenia kierownicy za pomocą przełącznika i dźwigni regulacji wysokości.


McCormick Fleet Management

McCormick X7.624 można opcjonalnie wyposażyć w układ kierowniczy z automatycznym prowadzeniem oraz w ISOBUS. System McCormick Fleet Management umożliwia zarządzanie całą flotą ciągników w gospodarstwie. W czasie rzeczywistym dostarcza informacji  o miejscu pobytu sprzętu i wykonywanych zadaniach.

Oświetlenie we wszystkich kierunkach

Nowością jest także konstrukcja dachu z 12 reflektorami, które dobrze oświetlają otoczenie ciągnika we wszystkich kierunkach. Zoptymalizowane zostało rozmieszczenie elementów sterujących w podłokietniku, w celu zapewnienia wyższego komfortu i poprawienia ergonomii pracy operatora.

opr. aj

autor dr Artur Jakubek

dr Artur Jakubek

redaktor naczelny magazynu Profi

<p class="MsoNormal">redaktor naczelny magazynu „profi”</p>

przeczytaj inne artykuły tego autora
r e k l a m a
r e k l a m a

Przeczytaj także

Testy ciągników

Test: Case IH Puma 220 MC

Jak wynika z testu profi: Case IH Puma 220 MC ma cichą kabinę i oszczędny silnik, ale przekładnia nie jest najnowsza.

czytaj więcej

Raport profi: Claas Lexion 6900 i 44 tony ziarna na godzinę

Claas Lexion: prawie 44 tony ziarna na godz.! Zobacz film!

czytaj więcej
Testy ciągników

Test profi: 7–letni McCormick na hamowni

Kolejny test używanego ciągnika w wykonaniu profi: McCormick X60.50. Pracował 7 lat, na liczniku 2800 godzin. Jak spisuje się motor?https://profitechnika.pl/articles/testy-ciagnikow-profi/test-profi-8letni-claas-arion-na-hamowni/

czytaj więcej

Najważniejsze tematy

r e k l a m a
Pytania i regulaminy
Kategorie
Produkty Agrarsklep
Przydatne linki
Social Media

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)