Maschio Gaspardo dostarcza sprzęt marce New Holland
Podpisując umowę partnerską z Maschio Gaspardo marka New Holland poszerza ofertę maszyn do uprawy gleby.
Umowa partnerska między New Holland Agriculture a Maschio Gaspardo
Firma New Holland Agriculture podpisała umowę partnerską na wyłączną dostawę sprzętu uprawowego z Maschio Gaspardo, producentem sprzętu rolniczego do uprawy gleby, siewu i sadzenia, nawożenia, ochrony roślin, zarządzania użytkami zielonymi oraz maszyn do zbioru zielonek. Umowa obejmuje brony talerzowe oraz głębosze, które począwszy od 2021 roku sprzedawane będą w niebieskich barwach przez sieć dealerską marki New Holland.
– Bardzo cieszymy się z naszej nowej umowy partnerskiej. New Holland jako marka stale poszukuje, usprawnia i poszerza ofertę, aby zapewnić swoim klientom innowacyjne i kompleksowe rozwiązania dostosowane do ich potrzeb. W Maschio Gaspardo znaleźliśmy partnera z długoletnim doświadczeniem, lidera w swojej dziedzinie. Dlatego za sprawą tej umowy możemy udostępnić ich najwyższej jakości wyroby naszym klientom, dopasowując sprzęt do ich wymagań – powiedział Carlo Lambdo, prezydent marki New Holland Agriculture.
W ramach umowy firma Maschio Gaspardo będzie produkowała dla marki New Holland wybrane modele bron talerzowych oraz głęboszy.
– Maschio Gaspardo ma trwałą umowę o współpracę z marką New Holland w zakresie dostaw oryginalnego sprzętu. Jesteśmy dumni z tego nowego projektu, jako że potwierdza on wysokie standardy, jakie osiągnęła nasza firma w kwestii swoich produktów oraz usług. Jest to kolejna ważna cegiełka w naszym rozwoju – dodał Mirco Maschio, prezes grupy Maschio Gaspardo.
Maschio w niebieskich barwach w 2021 roku
W sezonie 2021 marka New Holland wprowadzi pierwsze narzędzia uprawowe dostarczone w ramach umowy. Będą to kompaktowe brony talerzowe SDM i SDH oraz głębosze SUM i SUH. Nowe serie produktów są dopasowane do ciągników marki New Holland, począwszy od serii T5 po T7 o mocy do 300 KM. Są przeznaczone do prac w ciężkich warunkach glebowych.
Polska ważnym rynkiem sprzedaży
Nowy sprzęt w niebieskich barwach w pierwszej kolejności pojawi się na kluczowych rynkach europejskich: w Austrii, Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Irlandii, Holandii, Polsce, Portugalii, Szwecji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Na koniec 2020 roku marka New Holland zapowiedziała prezentację nowych bron talerzowych i głęboszy.
opr. aj
dr Artur Jakubek
redaktor naczelny magazynu Profi
<p class="MsoNormal">redaktor naczelny magazynu „profi”</p>
Najważniejsze tematy