John Deere w setce najcenniejszych marek na świecie
r e k l a m a
Partnerzy portalu

John Deere w setce najcenniejszych marek na świecie

27.10.2019autor: Jan Józefowicz

To jedyna marka z branży rolniczej obecna w zestawieniu.

John Deere po raz kolejny wśród najcenniejszych marek na świecie. W corocznym, niezależnym rankingu „Best Global Brands” przygotowanym przez Interbrand, wiodącą firmę konsultingową, amerykański gigant z branży rolniczej plasuje się na 84. miejscu, awansując o cztery miejsca w porównaniu z rokiem ubiegłym. Interbrand szacuje wartość marki John Deere na około 5,88 miliarda dolarów. Co ważne, rok temu firma również zaliczyła awans o cztery lokaty z 92. miejsca.

Czołowa dziesiątka rankingu:

  1. Apple (wartość: 234 241 mln dolarów, wzrost 9%)
  2. Google (167 713; +8%)
  3. Amazon (125 263, +24%)
  4. Microsoft (108 847; +17%)
  5. Coca-Cola (63 365; -4%)
  6. Samsung (61 098; +2%)
  7. Toyota (56 246; +5%)
  8. Mercedes (50 832; +5%)
  9. McDonald’s (45 362; +4%)
  10. Disney (44 352; +11%)

Pozycja danej marki w rankingu wynika z trzech czynników - rezultatów finansowych marki, wpływ marki na decyzje zakupowe oraz siły marki do budowania lojalności i zrównoważonego popytu. Co bardzo ważne, metodologia Interbrand była pierwszą tego rodzaju, która uzyskała certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej w zakresie wyceny marek.

Lider w opinii rolników

Maszyny John Deere cieszą się również znakomitą renomą w Polsce, co potwierdzają branżowe rankingi i nagrody. Według Niezależnego Badania Opinii Rolników prowadzonego przez Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu. Amerykański producent maszyn rolniczych dwa lata z rzędu (edycje 2017-18) może poszczycić się najwyższą średnią ocen 51 różnych aspektów ciągnika, spośród których najważniejsze cechy to: funkcjonalność, bezawaryjność, ergonomia i bhp oraz estetyka wykonania. Co więcej, rolnicy w plebiscycie Izydory 2018 w kategorii Technika również wskazali firmę John Deere Polska jako najbardziej przyjazną. W tegorocznej edycji John Deere zdobył laur Izydory 2019.

John Deere to jedyna firma z branży rolniczej obecna w rankingu „Best Global Brands”. Amerykańska firma jest obecna w zestawieniu od 2011 roku, kiedy to firma Interbrand oszacowała wartość marki na 3,65 miliarda dolarów.

opr. jj

autor Jan Józefowicz

Jan Józefowicz

redaktor

<p class="MsoNormal">redaktor magazynu „profi" i portalu profitechnika.pl</p>

przeczytaj inne artykuły tego autora
r e k l a m a
r e k l a m a

Przeczytaj także

Testy ciągników

Test profi: John Deere 6250R

Dzięki modelom 6230R i 6250R John Deere wdrożył nie tylko nową strategię obsługi i jazdy, ale także zaoferował (szczególnie usługodawcom) wszechstronny model o dużej mocy, którą skutecznie przenosi na koła. Zobacz o ile „więcej Vario” ma topowy traktor z Mannheim.

czytaj więcej

Czym charakteryzuje się nowy Juwel?

Oferta marki Lemken wzbogaca się o serię lekkich, obracalnych pługów zawieszanych Juwel 6.

czytaj więcej

Jeden traktor do wielu zadań

Funkcjonalność traktorów ogrodowych Al-Ko sprawia, że są sprzętem wielozadaniowym, co pozwala im zastąpić w ogrodzie kosiarkę, pług, walec, a nawet siewnik.  

czytaj więcej

Najważniejsze tematy

r e k l a m a
Pytania i regulaminy
Kategorie
Produkty Agrarsklep
Przydatne linki
Social Media

Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o., ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań. Akta rejestrowe przechowywane w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydziale Gospodarczym, KRS 0000101146, NIP 7780164903, REGON 630175513, kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN.

Wszystkie prezentowane w ramach niniejszego portalu treści są własnością Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o., są zastrzeżone i chronione prawem autorskim, kopiowanie i dalsze rozpowszechnianie treści jest zabronione. (art. 25 ust. 1 pkt 1b ustawy z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych)