Agro-Efekt i Polboto-Agri łączą siły w ramach Dealer Jutra 3.0
W ramach strategii John Deere Dealer Jutra 3.0 z dniem 1. listopada 2020 roku firmy Agro–Efekt i Polboto–Agri zawarły porozumienie branżowe.
Jednym z priorytetów szeroko zakrojonych zmian w firmie John Deere (szerzej piszemy w artykule: Reorganizacja John Deere zakończona!) jest rozwój sieci dealerskiej. W ramach strategii realizowanej pod szyldem Dealer Jutra 3.0, której celem jest zaspokojenie potrzeb i wymagań rolników, producent planuje konsolidację sieci dealerskiej przy jednoczesnym zwiększeniu liczby pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i serwis.
Porozumienie między dealerami John Deere na Dolnym Śląsku
Współpraca firm Agro-Efekt i Polboto-Agri jest wynikiem realizacji nowej strategii amerykańskiego producenta w Polsce. Od 1. listopada 2020 roku obie jednostki działają nadal, ale pod wspólną marką Agro-Efekt.- Działanie to umożliwi wsparcie regionu sprzedażowego Dolnego Śląska jeszcze większą siłą, lepszymi rozwiązaniami dla klientów oraz perspektywami rozwoju dla pracowników. Poprzez nowo stworzone synergie zbliżymy się do klienta… Strategia ta sprawi, że opłacalność inwestycji będzie na jeszcze wyższym poziomie. Mamy nadzieję, że niebawem będziemy mogli zorganizować spotkania z klientami, które pozwolą na zacieśnienie naszych relacji – mówi Stefan Ścieszka, prezes zarządu Agro-Efektu.
Piotr Iżyniec kierownikiem rozwoju sieci dealerskiej
Z nowe struktury organizacyjnej firmy John Deere skorzystają nie tylko rolnicy, ale także dealerzy marki. Otrzymają bezpośrednią pomoc z Centrum Wsparcia Sprzedaży i Marketingu w Walidorf oraz ze strony działów rozwoju sieci dealerskiej i obsługi posprzedażowej w Polsce. Stanowisko kierownika działu rozwoju sieci dealerskiej objął Piotr Iżyniec, a za struktury regionalne odpowiada Mariusz Zieliński.
Smart Industrial Company
Standardem staną się systemy zwiększające komfort i bezpieczeństwo pracy operatora. John Deere zapewni zdalne monitorowanie maszyn (JDLink), diagnozowanie, przewidywanie i usuwanie usterek (dzięki Service Advisor Remote) oraz planowanie i dokumentowanie (MyJohnDeere, MyOperations) zabiegów polowych. To tylko część rozwiązań, dzięki którym firma sięga po miano producenta inteligentnych rozwiązań (Smart Industrial Company).Szkolenia dla pracowników
John Deere nie tylko oferuje nowoczesne i inteligentne rozwiązania dla rolnictwa, ale także planuje inwestować w szkolenia i podnoszenie kwalifikacji pracowników działu sprzedaży i serwisu. Odpowiedzialny za to jest Stanisław Wolski, który objął stanowisko Manager Aftermarket & Customer Support.
Producent zapewnia, że dzięki reorganizacji sprzedaży i marketingu jest dobrze przygotowany na wyzwania, jakie stoją przed sektorem rolniczym w Europie.
opr. aj
fot. firmowe
dr Artur Jakubek
redaktor naczelny magazynu Profi
<p class="MsoNormal">redaktor naczelny magazynu „profi”</p>
Najważniejsze tematy